BOTA

Forte dei Marmi, one of the favorite destinations of Russian tycoons, has not felt the war in Ukraine at all

Forte dei Marmi, one of the favorite destinations of Russian tycoons, has not

Six months ago, when the war in Ukraine broke out in Forte dei Marmi, concern grew about the performance of the local economy driven by tourism and, in particular, by the Russian and Ukrainian big spenders who have established roots in the city for more than twenty years. of Versilia, which has become one of the international luxury destinations.

Forte dei Marmi, one of the favorite destinations of Russian tycoons, has not

Six months later

The prospect of a summer without the Russians, kept away from war and economic sanctions, was frightening, especially after two years of losses due to the pandemic. 15 thousand Russians and 2,450 Ukrainians rested in Versilia in 2019. At the beginning of the season there was a drop of close to 80%. But now, at the end of August, the numbers of Russian and Ukrainian vacationers in Forte are returning to those before the pandemic. Luxury villas surrounded by large parks are populated by them especially in the Vittoria Apuana neighborhood.

Forte dei Marmi, one of the favorite destinations of Russian tycoons, has not

"In February we saw a drop that had never existed, - confirms Marco Vaiani, owner of five restaurants on the coast of Forte, - but in the following months the flows increased. Now that we are in the middle of the season, the presence of Russians and Ukrainians has returned to the levels of 2018-2019, i.e. before the pandemic. I don't see any difference".

Rusët me shtëpi në Londër dhe Romë

Vaiani ka një shpjegim për këtë dinamikë befasuese: “80-90% e klientëve tanë jetojnë në Gjenevë ose Lugano, ose kanë një shtëpi në Londër ose Romë, kështu që ata janë “perëndimorë” dhe e kanë të lehtë për të lëvizur - shpjegon ai. Nuk më duket se përdorimi dhe konsumi i tyre janë ndikuar shumë nga konflikti. Ndryshe është për ata që jetojnë në Ukrainë, të cilët në mënyrë të pashmangshme kanë parë shumë gjëra të ndryshojnë”. Edhe një tregues i pagabueshëm i frekuentimit, si ai i vilave me qira ruse, tregon rritje.

Forte dei Marmi, one of the favorite destinations of Russian tycoons, has not

Forte po ecën mirë, edhe pse segmenti rus ndoshta është reduktuar për sa i përket komponentit të përfaqësuar nga klasa e mesme dhe familjet”, shpjegon Gianfranco Lorenzo i Qendrës së Studimeve Turistike në Firence. Mungesa e familjeve ruse u ndje pjesërisht në hotelin “Augustus”, një hotel historik me pesë yje në qytetin toskan i cili për 40 vjet, deri në fund të viteve 1960, ishte tërheqja verore e Agnelli-ve.

Forte dei Marmi, one of the favorite destinations of Russian tycoons, has not

Para Covid-it, në muajt korrik dhe gusht, ai arriti në 35% të klientëve rusë, me maksimum prej 40%. “Disa familje që jetonin në Rusi nuk mundën të vinin këtë verë, - shpjegon Giacomo Maschietto, menaxher dhe pronar i resortit - dhe për ne ishte një zhgënjim i madh, pasi ata ishin klientë të vjetër. Fatmirësisht, që nga shpërthimi i pandemisë, ne kemi vendosur të diversifikojmë tregjet dhe sot, falë rritjes së fortë të amerikanëve dhe arabëve, po kthehemi në nivelet e para Covid-it”, shton ai Në “Augustus” në muajin qershor klientela ruse ishte vetëm 2%, në korrik shkoi në 12%, në gusht pritet të arrijë në 15%. “Rritja ka filluar, - shton Maschietto - dhe ne shpresojmë që klientët rusë, të cilët mbeten një objektiv i rëndësishëm, së shpejti do të kthehen në nivelet e para Covid. Në tkurrjen e këtij viti duhet patur parasysh edhe se ata që lëvizën me vonesë nuk gjetën vend, sepse nga 1 korriku deri më 20 gusht jemi të prenotuar plotësisht”.

Diskrecion tregtar

Jo të gjithë hotelet dhe dyqanet luksoze në Forte janë të hapura për t'iu përgjigjur pyetjeve në lidhje me praninë e rusëve. Shumë preferojnë të mos japin detaje për këtë temë të ndjeshme ose të fshihen pas frazave të tilla si “ne kemi pak klientë rusë”. Terreni i rrëshqitshëm është ai i pagesave dhe i llogarive rrjedhëse dhe qarqeve bankare nga vijnë, i cili po precipiton ndër të tjera kërkesat për rimbursim të TVSH-së përmes operatorëve pa taksa. Global Blue, për shembull, qershorin e kaluar gjeti në Forte dei Marmi një pranim mesatar të blerësve rusë të barabartë me 578 euro, ose 61% më pak krahasuar me qershorin 2019. Por rënia lidhet kryesisht me dëshirën për të mos u gjurmuar dhe për rrjedhojë me dështimin e rusëve për të përdorur sistemin pa taksa, sesa me mungesën e blerjeve. Nga ana tjetër, transaksionet e arabëve dhe amerikanëve po fluturojnë, asnjëherënuk kanë qenë kaq prezente si këtë vit.

Forte dei Marmi, one of the favorite destinations of Russian tycoons, has not

"Russians and Ukrainians? There have always been mixed families here - explains Umberto Buratti, former mayor of Forte dei Marmi and parliamentarian in the legislature that is closing - and there is this year as well. Of course, there are no oligarchs close to Putin, but for the rest, the Russian presence contributes to the improvement of tourism data". Now Forte dei Marmi, which has already entered the elite of international destinations, driven by real estate values ​​that continue to rise to almost 12-14 thousand euros per square meter, dreams of a summer at pre-Covid levels: in 412 thousand in 2019 and this is not taboo, also thanks to the Russians.