Ekonomia

Here is how the new bridge Velipoja - Ulcinj over Buna will be, which makes the distance between Albania and Montenegro only 1 km

Here is how the new bridge Velipoja - Ulcinj over Buna will be, which makes the

The new Velipoja-Ulcinj Bridge over the Buna River was presented today as one of the projects in the framework of the Open Balkans, between Albania and Montenegro.

Prime Minister Rama and the Prime Minister of Montenegro Dritan Abrazovic, participants in today's Open Balkans Summit, presented the project for the new bridge, which brings to life the vision of getting closer in the spirit of cooperation, integration and regional development .

Here is how the new bridge Velipoja - Ulcinj over Buna will be, which makes the

The Director of the Albanian Development Fund Dritan Agolli presented the project of the bridge that will have a length of 303 meters with 3 arches and will significantly shorten the distance between the two areas, creating excellent opportunities for exploring joint tourist offers. "This is the concept-idea of ??designing the bridge between Velipoja and the Ulcinj area, which is also part of the open Balkan process and explores the possibility of creating synergies between the economic potentials of both countries. The idea of ??Albania, of the Open Balkans to tear down walls and build bridges, while Albania and Montenegro share the opportunity to go from Mali to Shkodra via the Buna River, to Velipoja, to Ulcinj and along the Adriatic coast.

Here is how the new bridge Velipoja - Ulcinj over Buna will be, which makes the

Dy zonat, Ulqini dhe Velipoja janë shumë afër, kanë një largësi vetëm 1 km prej njëra tjetrës, por nga pikëpamja e ndërlidhshmërisë janë kaq te largëta. Janë vetëm 73 km midis tyre, kështu që me projektin e urës së re që do të lidhë të dyja zonat midis dy vendeve, ne do të kemi nje distancë te shkurtuar 73 herë midis dy zonave dhe do të krijojmë mundësi të shkëlqyera për eksplorimin e ofertave të përbashkëta turistike midis dy zonave. Ura do të ketë një gjatësi prej 303 metrash me 3 harqe. Është e kategoriss C1 që do të thotë që do të ketë mundësi të përdoret për makinat, për kamionët, për kalimtarët, biçikletat dhe do të ketë dy korsi, gjithashtu edhe pjesën e vendpushimeve dhe të trotuareve.” – detajoi Drejtori i FSHZH Dritan Agolli.

Kryeministri I Malit të Zi Dritan Abrazovic tha se me këtë urë do të ketë shumë efekte pozitive në të dyja anët dhe nderlidhshmëria mes dy vendeve do jetë shumë më e madhe.

Here is how the new bridge Velipoja - Ulcinj over Buna will be, which makes the

“Më lini të them pak fjalë, jam shumë i lumtur për këtë projekt. Kjo është dicka që e kemi diskutuar në Tiranë verën e kaluar ndaj tani jemi jemi shumë pranë fillimit të punës konkrete. Dua të them që edhe në këtë buxhet për 2022-in ka caktuar një pjesë të fondit kushtuar urës, ndoshta nuk do të përdoret dot këtë vit, por megjithatë në momentin që përfundojmë projektin e detajuar në fund të gushtit, në shtator menjeherë ne mund të nënshkruajmë memorandumin se është i rëndësishëm ky projekt dhe kjo është thelbësore, jo vetëm për shkak të 73 kilometershit që do të shndërrohet në 1 km rrugë midis dy vendeve, por sepse kjo zonë qysh prej fillesës së bregdetit në Ulqin e deri në fund të Velipojës mund të jetë një zonë shumë tërheqëse turistike në të ardhmen. Gjithëkush shpreson që në të bëjmë shumë zhvillim aty në mënyrë që të ofrojmë komplekse, resorte, shërbimë më të mira turistike dhe do të jetë njësoj për turistët siç shkojmë ne në zona të tjera të Europës, në Luksenburg apo në zona të tjera te kufirit ku gjithëkush do të pijë një birre apo të hajë një darkë në një vend tjetër apo të shkojë për të notuar. Kjo do ta lëhtësojë shumë qasjen e turistëve. Po kështu, kjo është mënyra sesi ne mund ta zgjidhim bllokimin e trafikut pranë Shkodrës pranë pikës kufitare, duke qenë se një pjesë e kamionëve do të kalojnë nga kjo anë, do të jetë shumë mirë, e thjeshtë nga pikëpamja ime, shumë e thjeshtë dhe është shumë irracionale qe nuk e kemi bërë më parë apo që dikush nuk e ka bërë këtë më parë sepse nuk është kaq e ndërlikuar për te kaluar lumin Bunë. Mendoj se me këtë urë do të kemi shumë efekte pozitive në të dyja anët dhe nderlidhmshmeria mes dy vendeve do jetë shumë më e madhe. Ura simbolikisht dëshmon që nuk jemi vetëm Ballkan i hapur por qe jemi në një faza rë re ne menyrën sesi u kuptojmë marrëdheniet dypalëshe dhe rajonale sepse kjo nuk është vetëm një urë për qytetarët shqiptarë dhe malazez, kjo është një urë që do të përdoret nga shumë njerëz që vizitojnë vendet tona dhe mendoj që kjo është ideja e përsosur ndaj 100 % keni mbeshtetjen time dhe le të ecim shpejt.” – u shpreh ai.

Kryeministri Rama tha se ky projekt i bukur me perspektivë për të dy vendet do të shoqërohet edhe me vepra të tjera të rëndësishme infrastrukturore si rruga turistike Shëngjin-Velipojë që praktikisht do ta bëjë rrugën nga Ulqini deri në Shëngjin shumë të shkurtër.

Here is how the new bridge Velipoja - Ulcinj over Buna will be, which makes the

“Pra ky është projekti dhe siç u shpjegua në gusht do të përfundojmë projektin e detajuar dhe pas projektit të detajuar do të ulemi së bashku menjëherë. E kam fjalën, Fondi Shqiptar i Zhvillimit me agjencinë tuaj, kushdo qoftë ajo, ministria e Infrastrukturës apo e Transportit dhe do të vijojmë punën.

Here is how the new bridge Velipoja - Ulcinj over Buna will be, which makes the

Kjo tashmë është e qartë pasi ekipi ka punuar për alternativa të ndryshme. Tashmë është e qartë, duhet t’ju përcjellim projektin e detajuar, njerëzit tuaj do të bëjnë një vlerësim të buxhetit në mënyrë që të merremi vesh dhe të biem dakord 100% që ky do të jetë buxheti dhe kjo është diçka e mirë sepse nga ana tjetër, pala juaj do të bëjë dhe oponencën teknike. Në momentin që buxheti finalizohet, edhe ne, pra Fondi Shqiptar i Zhvillimit i ka paratë dhe arsyeja pse nisëm ta bënim me ta është sepse ata mund t’i transferojnë paratë për vitin tjetër buxhetor pa kufizimin e parave nga rregullat buxhetore. Kështu që le ta bëjmë. Do të jetë fantastike!

Ndërkohë më duhet të shtoj dhe diçka. Ju e dini, por për ata që nuk e dinë: Tashmë po ndërtojmë rrugën turistike Shëngjin-Velipojë që praktikisht do ta bëjë rrugën nga Ulqini deri në Shëngjin shumë të shkurtër. Zhvillim po, por edhe shumë komunikim që do të përmirësohet për shkak të kësaj. Qytetarët të vinë dhe të ikin lehtësisht pa bërë gjithë këtë “tur de France”, pra këtë ardhje rrotull. Jam shumë mirënjohës sepse ky është vizioni juaj. Kjo ishte nxitja juaj ndaj nuk duhet të grindemi se kujt ishe ideja më e mirë, por t’i zbatojmë këto ide mjaft të mira. Kështu që, jam shumë i lumtur që të bashkohem me ju për ta zbatuar këtë. Kjo është fryma e Ballkanit të Hapur. Gjithçka tjetër që njerëzit mund të thonë nuk ka problem, por kjo është fryma. Pres me padurim të vij t’ju vizitoj në Malin e Zi. Me shpresë brenda korrikut dhe më pas në gusht për t’ju dorrëzuar projektin.

This is one of the elements that has been taken into consideration and of course the bridge will be ready to allow the reception of all those cruise ships of any size that will sail on the river, but at least let us reach that stage of 70 years. before, when my grandmother who was living in Shkodra at that time, used these boats and was so nostalgic for that time.

If you look at Marubi's photos you see in such beautiful places, with small boats, which sailed and at least let's get there and then for the bigger boats, they too will come in time, of course.

But we are here to build a bridge and we will build the bridge! Let's build the bridge! Let's build the bridge and the people of Montenegro know that your party means “bridge”! Let's build the bridge! "Said Prime Minister Rama.