JETË

The Pro-Life Generation, who are the most ardent activists who fought for years against abortion in America

The Pro-Life Generation, who are the most ardent activists who fought for years

The restoration of abortion rights has been met by many American women with a sense of shock and fear of a loss of their status as full citizens.

But for some women, the decision meant something else: a triumph of human rights, not a setback for women's rights.

"I just reject the idea that as a woman I need abortion to be successful or to be as fulfilled as a man in my career," said Phoebe Purvey, a 26-year-old from Texas. "I don't think I have to sacrifice a life to do that."

The Supreme Court's decision to overturn Roe v. Wade was a political victory, accomplished by lobbyists, strategists, and campaign professionals over decades. But it was also a cultural battle, fought by activists across the country, including those in the exact demographic that abortion rights advocates warn have the most to lose in the new American landscape: young women.

Often cited by anti-abortion leaders as the face of the movement, a new generation of activists say they are ready to continue the fight in a post-Roe nation.

Many, but not all, are Christian conservatives, the demographic that has long formed the core of the anti-abortion movement. Others are secular and see their anti-abortion efforts as part of a progressive quest for human rights. All have grown up with once-unimaginable access to images from inside the womb, which has helped convince them that a fetus is a human being long before it is viable.

Many believe that the procedure should be stopped at conception, that even the earliest abortion is actually murder. But they embrace the mainstream anti-abortion view that women are victims of the abortion "industry" and should not be prosecuted, putting them at odds with the growing "abolitionist" wing of the movement that calls for women to be held legally responsible for abortions. theirs.

And overwhelmingly, these young women reject the notion that access to abortion is necessary for their, or any woman's, success.

The Pro-Life Generation, who are the most ardent activists who fought for years

Zonja Purvey tha se mbështet ndalimin ligjor të abortit që nga ngjizja. Por ajo është gjithnjë e më e pak komode me përdorimin e termit “pro jetës” për të përshkruar veten, sepse sipas saj ngjall një theks në parandalimin e abortit me çdo kusht, në vend që të ndihmojë gratë. Ajo preferon afirmimin e jetës dhe punon në një klinikë të burimeve të shtatzënisë në Dallas që përdor të njëjtin term për të përshkruar kujdesin prenatal falas apo me kosto të ulët, shërbimet e para pas lindjes, këshillimin e laktacionit dhe shërbime të tjera që i ofrohen kryesisht një klientele me të ardhura të ulëta.

Zonja Purvey ka lindur vetë në një komunitet meksikan në Teksasin e Jugut. Nëna e saj ishte e varfër, në një martesë të paqëndrueshme dhe mori kujdesin para lindjes nga Planned Parenthood.

Familja më vonë mori mbështetje financiare dhe emocionale nga kisha, e cila frymëzoi znj. Purvey për t'u ofruar ndihmë grave si nëna e saj.

“Në këtë pikë të jetës sime, unë mbroj të drejtat e fëmijëve të paralindur dhe grave në mënyrë të barabartë, por jam pak më e përqendruar tek gratë,” tha ajo.

“Këtu ndodhin shumë ndryshime.”

Një shumicë e qartë e amerikanëve thonë se aborti duhet të jetë i ligjshëm me pak, ose aspak përjashtime, sipas një sondazhi të Pew të kryer në mars. Gratë e moshës 18 deri në 29 vjeç kanë shumë më shumë gjasa se gratë e moshuara të thonë se aborti duhet të jetë përgjithësisht i ligjshëm dhe se është moralisht i pranueshëm. Vetëm 21 për qind e grave të reja thonë se aborti duhet të jetë gjerësisht i paligjshëm, zbuloi Pew.

“Statusi i pakicës së lëvizjes është pjesë e apelit të saj”, tha historiani Daniel K. Williams, i cili ka shkruar për historinë e avokimit kundër abortit.

“Lëvizja pro jetës deri më tani ka pasur rolin më të madh në drejtim të tërheqjes së të rinjve,” tha zoti Williams. Pozicionohet si një alternativë kundërkulturore ndaj urtësisë konvencionale të zakonshme, por gjithashtu përkrah besimet gjerësisht popullore për rëndësinë e drejtësisë dhe barazisë për të pambrojturit. Gurët provues historikë, - të zakonshme brenda lëvizjes dhe shumë të diskutueshme jashtë saj, - përfshijnë lëvizjen e të Drejtave Civile dhe sufragistët e shekullit të 19-të dhe të fillimit të shekullit të 20-të.

Për shumicën e grave amerikane që mbështesin të drejtat e abortit, entuziazmi i grave të tjera për heqjen e të drejtave të tyre kushtetuese mund të jetë hutues dhe tërbues, një tradhti e thellë. Por në masë të madhe, gratë e reja kundër abortit e shohin veten si aktiviste të të drejtave të njeriut, luftëtare të lumtura në anën e duhur të historisë.

“Ka qenë gjithmonë një lëvizje rinore,” tha Kristan Hawkins, e cila u bë presidente e Studentëve për Jetën e Amerikës në vitin 2006, kur ishte 21 vjeç. Ajo kujtoi një rresht që kishte dëgjuar nga aktivistja konservatore Alveda King, mbesa e Martin Luther. King Jr, e cila shpesh është prezent në ngjarjet kundër abortit: “Kur të rinjtë i bashkohen lëvizjes suaj, ju e dini se fitorja është në rrugën e saj.”

Organizata e zonjës Hawkins, e cila mbështet një ndalim pothuajse total të abortit duke filluar nga ngjizja dhe kundërshton kontraceptivët oralë, tani numëron 1250 grupe në kampuset në të gjithë vendin, nga shkollat ??e mesme deri te shkollat ??e larta. Pankartat që lexojnë: “Unë jam brezi pro jetës” janë të kudondodhura në demonstratat kundër abortit.

Zonja Hawkins thotë se lëvizja bashkëkohore kundër abortit ofron një vizion më fuqizues për gratë e reja sesa feminizmi për të drejtat e abortit.

“Ky është 2022, jo 1962,” tha ajo, duke vërejtur se të drejtat ligjore të grave kanë avancuar në mënyrë dramatike që nga epoka para Roe.

“Nëse feminizmi u thotë grave të reja se duhet të jenë në gjendje t'i japin fund shtatzënisë në mënyrë që të arrijnë qëllimet e tyre arsimore dhe të karrierës, tha ajo, lëvizja kundër abortit u thotë atyre se mund t'i kenë të gjitha.”

Të rinjtë janë pjesë e lëvizjes kundër abortit që nga vitet 1970. Marshi vjetor për jetën në Uashington, i mbajtur rreth përvjetorit të vendimit Roe kundër Wade, tani tërheq autobusë studentësh nga i gjithë vendi drejt asaj që është shndërruar gjatë viteve në një tubim festiv të drejtuar nga të rinjtë.

The Pro-Life Generation, who are the most ardent activists who fought for years

Clare Fletcher, 26 vjeç, mësuese në një shkollë katolike në Illinois, ka marrë pjesë në Marshimin për Jetën të paktën 10 herë. Ajo u rrit në një shtëpi kundër abortit, e ndikuar nga të kuptuarit se para lindjes së motrës së saj më të vogël e ëma kishte kryer një abort.

“Ngjarja dhe lëvizja që ajo përfaqëson, kanë qenë gjithmonë një burim gëzimi dhe festimi të jetës, argëtimit dhe komunitetit,” tha znj. Fletcher.

Kur ajo ishte adoleshente, babai i saj udhëhoqi një karvan autobusësh nga Luiziana që ajo i përshkroi si udhëtime të trazuara rrugore që përfshinin kapele të përshtatshme, flash mobs, ndalesa turistike dhe këngë pa kuptim. Ajo ende mund të këndojë një parodi kundër abortit të hitit të Taio Cruz “Dynamite”: “Dua të festoj dhe të jem pro jetës, duhet të lutemi!"

Si një adoleshente aktive në internet, Lauren Marlowe kishte një kuptim të mjegullt se mbështetja e të drejtave të abortit ishte ajo që bënin njerëzit e mirë. Por ajo u tërhoq të mendonte ndryshe pjesërisht për shkak të përparimeve në imazhet me ultratinguj.

“Atëherë, kur ata dëgjuan ultratinguj dhe mendonin se ishte një grumbull qelizash, kjo ishte gjithçka që mund të shihnin”, tha ajo, duke iu referuar një fraze të përdorur nga filozofi Judith Jarvis Thomson në një mbrojtje të famshme të abortit në 1971.

Znj. Marlowe, 22 vjeç dhe koordinatorja e mediave sociale për Studentët për Jetën e Amerikës, lançoi një linjë të vogël rrobash në modë pro jetës si studente universitare në Liberty University. Linja tregon një T-shirt me fjalën pro life të shkruar në fontin "Friends" dhe një kapuç me sloganin pa fytyrë “Vetëm një grumbull qelizash”.

Në Tenesi, Kailey Cornett, 28 vjeç, tha se ajo parashikonte që puna e saj si shefe ekzekutive e Hope Clinic for Women, një qendër pohuese e jetës që ofron shërbime dhe mbështetje për gratë shtatzëna, do të bëhej më e ngarkuar në një peizazh pas Roe. Tenesi ka një ligj nxitës që pritet të hyjë në fuqi nga mesi i gushtit dhe do të ndalojë abortin në pothuajse të gjitha rastet, duke përfshirë përdhunimin dhe inçestin.

The Pro-Life Generation, who are the most ardent activists who fought for years

Znj. Kornet mori atë që përjetoi si një thirrje jete nga Perëndia ndërsa ndiqte një kongres të krishterë të të rinjve si adoleshente: të dashuronte gratë e reja që përballeshin me shtatzëni të paplanifikuara. Ajo doli vullnetare në një qendër burimesh shtatzënie në Arizona në shkollën e mesme dhe ndoqi një diplomë në menaxhim jofitimprurës me qëllimin për të udhëhequr një të tillë.

Leximi i librit të shkrimtares së krishterë përparimtare Sarah Bessey “Jezus Feminist” i tregoi asaj se besimi dhe kujdesi i saj për gratë nuk duhej të ishin në tension. “O zot, unë mund të jem të dyja,” kujtoi ajo. “Dola që isha feministe gjatë gjithë kohës, por e kisha këtë përkufizim të gabuar”.

E saja është një nga qendrat e rralla të burimeve të shtatzënisë që ofron disa forma të kontrollit të lindjes për klientët. Megjithëse klinika nuk angazhohet në politikë, ajo është në favor të ndalimit të ardhshëm të abortit nga shteti, duke përfshirë mungesën e përjashtimeve për përdhunimin dhe inçestin.

“Unë besoj fort se trauma çon në traumë,” tha ajo. Një grua që i jep fund jetës së atij fëmije nuk do t'ia largojë asgjë dhimbjen.

Të enjten, policia e Nashville tha se po hetonte një tentativë për zjarrvënie në Klinikën Hope, pjesë e një sërë incidentesh vandalizmi në qendrat e burimeve të shtatzënisë në të gjithë vendin. Policia tha se ndërtesa ishte lyer me fjalët “Janes Revenge”, emri i një grupi të të drejtave të abortit që ka marrë përgjegjësinë për disa incidente.

Gratë e reja, aktivizmi i të cilave nuk është i lidhur me besimin fetar, janë relativisht të reja në lëvizje, ku ato përbëjnë një vend të vogël por të zhurmshëm.

The Pro-Life Generation, who are the most ardent activists who fought for years

Kristin Turner filloi një kapitull të një grupi klimatik të të rinjve në qytetin e saj të lindjes, Redding, Kaliforni. Biografia e saj në Instagram përfshin mbështetjen për Black Lives Matter. Ajo e përshkruan veten si feministe, ateiste dhe majtiste.

Në moshën 20-vjeçare, ajo është gjithashtu drejtoreshë e komunikimit për Kryengritjen Progresive kundër Abortit, qëllimet e së cilës përfshijnë edukimin e publikut rreth ndikimit shfrytëzues të Kompleksit Industrial të Abortit përmes një lenteje antikapitaliste.

Kohët e fundit, ajo u angazhua në një grup të quajtur Embry Hoez me një mik në San Francisko. Një nga këngët e tyre quhet “The Hotties Will Dismantle Roe”:

“Ata thonë se është fuqizim

Ata thonë se janë të drejta të grave

Por gjithçka që shoh është shtypja

Dhe fuqia e bën të drejtë.”

Kryengritja Progresive Anti Aborti, e themeluar vitin e kaluar, thekson veprimet e drejtpërdrejta, duke përfshirë “shpëtimet me trëndafila rozë”, në të cilat aktivistët hyjnë në klinikat e abortit për të shpërndarë trëndafila të bashkangjitur me informacionin kundër abortit.

"If someone is perpetrating violence against another human being then property rights should not be respected, she said. She said she has been arrested three times in activist settings, including twice performing a 'rescue.'

"The reality is that people are dying," she said. "I think whatever privilege I have, I should use it and make the most of it."

*Taken from The New York Times, translated and adapted by TiranaPost