JETË

Si të bëni paqe me të kaluarën tuaj

Si të bëni paqe me të kaluarën tuaj

A e gjeni shpesh veten të mbytur duke menduar për gabimet që keni bërë në të kaluarën? A e fajësoni veten që këni gabuar shumë dhe mund të ksihit vepruar ndryshe? Nëse këto mendime mund t'ju stresojnë dhe ju përfundoni në ankth për gjërat që nuk mund t'i kontrolloni, e vetmja mënyrë për t'i kaluar ato është të bëni paqe me të shkuarën tuaj.

Më poshtë keni disa mënyra që do t'ju ndihmojnë të pranoni veten tuaj të kaluar dhe të krijoni një të ardhme më të mirë.

Mos harroni se gabimet e së kaluarës janë histori

Pavarësisht se sa herë e fajësoni veten për gabimet që keni bërë, nuk mund ta ndryshoni atë. Pra, është më mirë të mësoni prej tyre dhe të përpiqeni të mos i përsërisni në të ardhmen. Nëse ka ndonjë gjë që mund ta merrni duke kujtuar të gjitha gabimet e së kaluarës dhe duke u penduar për to, është stresi, zemërimi dhe depresioni. Prandaj, vazhdoni dhe mendoni se si mund ta kurseni veten nga të njëjtat gabime.

Mos harroni se njerëzit e gabuar janë pjesë e jetës

Jeni penduar ende për atë marrëdhënie të dështuar, apo ende ndiheni keq për djalin apo vajzën që ju tradhtoi? Është koha për t'i harruar dhe falur ata. Sapo filloni të harroni dhe falni njerëzit, ju prireni t'i kapërceni lehtë. Mos mendoni për atë që ju kanë bërë, mendoni se si keni fituar përvojë dhe keni shpëtuar në kohën e duhur. Përqendrohuni te njerëzit e mirë që keni fituar. Mos harroni, zgjedhjet e gabuara dhe njerëzit janë pjesë përbërëse e jetës dhe nuk mund të merrni më të mirën pa përjetuar më të keqen.

Meditoni

Meditimi është mënyra më e mirë për të bërë paqe me çdo gjë që ju shqetëson. Nëse bëhet fjalë për një marrëdhënie të dështuar ose për një mik që ju ka tradhtuar, meditimi ndihmon në vrasjen e negativitetit. Pra, kurseni pak kohë nga programi juaj i ngjeshur dhe praktikoni meditimin. Do t'ju ndihmojë të qëndroni të qetë dhe do t'ju vrasë çdo keqardhje që keni.

Shkruani mendimet tuaja

Nxirrni një ditar dhe stilolaps dhe hidhni ndjenjat tuaja në letër. Shkruani atë që ju shqetëson dhe çfarë dëshironi të ndryshoni. Shkruani atë që dëshironi. Pasi të keni përfunduar, lexoni atë. Shkrimi i mendimeve tuaja ndihmon në lehtësimin e stresit. Meqenëse mund të mos ndiheni rehat për ta ndarë atë me të tjerët, duke e bërë ditarin tuaj mikun tuaj më të mirë do t'ju ndihmojë në planin afatgjatë. Megjithatë, mos vazhdoni ta lexoni dhe të ndiheni keq. Shkruaje dhe harroje. Mendoni si fundin e së shkuarës suaj dhe fillimin e një të ardhmeje të re.

Flisni me veten

Qëndroni vetëm diku dhe flisni me veten. Mos u ndjeni në siklet për këtë. Bëhuni terapisti i vetes. Bëjeni për 5-10 minuta çdo ditë. Kjo do t'ju ndihmojë të largoni të gjithë zhgënjimin dhe negativitetin. Thuaji vetes se është në rregull të bësh gabime dhe se askush nuk është i përsosur. Lëreni historinë të mbetet histori dhe fokusohuni në përmirësimin dhe përgatitjen e vetes për të ardhmen.

Tiranapost.al