Lajme nga Bota

Biden po punëson një menaxher memesh për fushatë

Biden po punëson një menaxher memesh për fushatë

Ekzistojnë dy të vërteta universale për memet. Një, që memet arritën kulmin kur korporatat filluan t'i përdorin. Dhe dy, memet politike janë shumë të vështira për t'u krijuar.

Demokratët dhe republikanët njësoj kanë bërë përpjekje për humor në internet. Fushata e rizgjedhjes së Presidentit Joe Biden, e cila ka krijuar një prani disi të fuqishme të memeve në internet deri më tani, po përpiqet ta çojë atë më tej. Sipas një listimi të kohëve të fundit të vendeve vakante, fushata po punëson një menaxher për të trajtuar "operacionet e përditshme në përfshirjen e përmbajtjes kryesore të internetit dhe faqeve meme. Pozicioni vjen me një pagë deri në 85,000 dollarë.

Puna në thelb përfshin rekrutimin e krijuesve të përmbajtjes për të bërë meme për fushatën, thotë Clarke Humphrey, këshilltari i lartë i fushatës për bindjen dixhitale.

"Gjithçka që po përpiqemi të bëjmë është t'u japim atyre informacione se çfarë ka bërë Joe Biden dhe cili është plani i tij për një mandat të dytë," tha Humphrey për Politico. "Më pas krijuesit do ta marrin atë informacion dhe do të kuptojnë se si përzihet me punën tjetër që ata po bëjnë."

Biden ka përqafuar prej kohësh partneritete me krijuesit e përmbajtjes si pjesë e strategjisë së tij për të rritur kontaktin me të rinjtë amerikanë.

Mobilizimi i një ushtrie krijuesish për të bërë qëllimisht meme për t'u marrë zemrën votuesve është e rrezikshme, veçanërisht kur votuesit tashmë duken mjaft të painteresuar për zgjedhjet – dhe të dy kandidatët kryesorë.