Nuk është sekret që të rinjtë e Koresë së Jugut po i shmangen gjithnjë e më shumë martesës dhe prindërimit – rënia e lindshmërisë në vend është dëshmi e qartë e kësaj.
Një raport i ri i qeverisë nënvizon se sa në mënyrë drastike është përshpejtuar kjo prirje gjatë dekadës së fundit, duke sjellë probleme demografike për kombin e plakur në vitet në vijim.
Raporti, i cili anketon banorët e moshës 19 deri në 34 vjeç çdo dy vjet, u publikua të hënën nga Statistikat zyrtare të Koresë.
Ai zbuloi se vetëm 36.4% e të anketuarve të anketuar vitin e kaluar thanë se kishin një perceptim pozitiv për martesën – nga 56.5% në 2012.
Rënia reflekton presionet në rritje ndaj të rinjve koreano-jugorë, duke përfshirë shqetësimet ekonomike si strehimi i papërballueshëm dhe rritja e kostove të jetesës.
Arsyet e zakonshme të përmendura në raport për të rinjtë që nuk martohen përfshijnë mungesën e parave të mjaftueshme për martesë dhe ndjenjën se thjesht nuk është e nevojshme.
Mund të ketë arsye të ndryshme për këtë; Shumë gra të Koresë së Jugut i thanë CNN në vitin 2019 se kishin shqetësime për sigurinë kur bëhet fjalë për takimet, të përkeqësuara nga lajmet e shumta për krimet seksuale, vojeurizmin dhe diskriminimin gjinor.
Përparimet e grave në arsim dhe në vendin e punës nënkuptojnë gjithashtu se "kostoja e mundësive të martesës" është shumë më e lartë për gratë tani sesa në gjeneratat e mëparshme.
Duke u martuar, ato mund të duhet të bëjnë kompromis për karrierën ose arsimin e tyre.
Kjo do të thotë se shumë gra të arsimuara me punë të qëndrueshme po e shtyjnë martesën dhe prindërimin. Ekziston edhe një fjalë, "bihon", që i referohet grave që zgjedhin të heqin dorë nga martesa.
Vitin e kaluar, shkalla e lindshmërisë së Koresë së Jugut, tashmë më e ulëta në botë, ra në një nivel të ulët rekord prej 0.78 – as gjysma e 2.1 e nevojshme për një popullsi të qëndrueshme dhe shumë më poshtë edhe asaj të Japonisë.
Përpjekjet për të zgjidhur problemin deri më tani kanë rezultuar kryesisht joefektive. Qeveria ka shpenzuar më shumë se 200 miliardë dollarë gjatë 16 viteve të fundit për të inkurajuar më shumë njerëz të kenë fëmijë.