Fansat e DJ Khaled së fundmi mbushën rrugët e Majamit, jo për një album të ri të artistit, por për të parë dyqanin e ri me veshje sportive Snipes ku ai po punon.
Manjati i muzikës, fitues i çmimeve Grammy, nuk është thjesht njeriu i famshëm i markës. Menjëherë pasi filloi të punonte me Snipes, ai mori dhe rolin e shefit kreativ të kompanisë, duke u bërë emri më i fundit i të famshmëve që e kthyen profilin e tyre në një rol ekzekutiv të rangut të lartë.
Dhe ky është një titull që ai nuk e merr aspak lehtë.
“Ata më kishin mua si fytyrën e dyqaneve të tyre, ishte thjesht një mundësi e bukur dhe ne përfunduam duke e dashur njëri-tjetrin. Tani kam një punë në Snipes,” i tha ai BBC-së përpara hapjes së dyqanit.
Por çfarë mund të kontribuojë vërtet një personazh i famshëm si DJ Khaled në rolin e krijuesit?
Producenti tregon se ai është më shumë se një personazh i famshëm.
“Edhe ne jemi vizionarë”, thotë ai.
Sipas Sven Voth, shefi ekzekutiv dhe themeluesi i Snipes, emërimi i DJ Khaled habiti jo pak kur u njoftua për herë të parë në 2019.
“Të gjithë në Shtetet e Bashkuara menduan se ky gjerman është pak i çmendur, sepse kjo është paksa e tepërt për atë që është,” thotë ai.
Në atë kohë, Snipes kishte vetëm 65 dyqane në SHBA. Sot Voth vlerëson përkushtimin e reperit për ndihmën në rritjen e kompanisë me mbi 300 dyqane.
“Unë mendoj se kjo ishte pika më e mirë e referimit që mund të kishim,” thotë ai.
Roli i DJ Khaled është pjesë e një tendence rishfaqjeje të fytyrave të famshme që marrin pozitat kryesore të korporatës.
Shtëpia luksoze e modës Louis Vuitton zgjodhi Pharrell Williams si drejtor kreativ të veshjeve për meshkuj, ndërsa Lanvin iu drejtua reperit Future.