Shëndeti

Ky ushqim mund të ulë rrezikun e dementias

Ky ushqim mund të ulë rrezikun e dementias

Kur bëhet fjalë për t'u kujdesur për shëndetin, gjithmonë do të ketë ushqime që duhet të hani me masë për t'u kujdesur për trupin tuaj ndërsa plakeni. Por gjithashtu rezulton se ka disa produkte të përditshëme që mund t'ju japin një shtytje shëndetësore duke e përfshirë në më shumë vakte rregullisht. Sipas një studimi të ri, ngrënia e sojës mund të ulë shumë rrezikun e dementias dhe t’ju ndihmojë të jetoni më gjatë.

Kërkimi, i cili u botua kohët e fundit në revistën “Alzheimer's & Dementia Translational Research & Clinical Interventions”, studioi një grup prej 91 të moshuarish në Japoni të cilët shfaqnin aftësi njohëse normale pavarësisht nga mosha e tyre.

"Lezionet e lëndës së bardhë janë faktorë të rëndësishëm rreziku për rënien njohëse, dementian dhe vdekshmërinë e të gjitha shkaqeve," tha Akira Sekikaëa, MD, Ph.D., profesor i asociuar i epidemiologjisë në Shëndetin Publik Pitt dhe autori kryesor i studimit.

"Ne gjetëm 50% më shumë lezione të lëndës së bardhë tek njerëzit që nuk mund të prodhojnë ekuilibër krahasuar me njerëzit që mund ta prodhojnë atë, i cili është një efekt çuditërisht i madh."

Dr. Sekikaëa gjithashtu vuri në dukje se subjektet e provës me bazë në Japoni, ku soja është një element kryesor i dietave të rregullta, ishte me gjasë një faktor i rëndësishëm. Ai beson se 40 deri në 70% të popullatës japoneze strehon bakteret e zorrëve që prodhojnë ekuilibër, ndërsa vetëm 20 deri në 30% të amerikanëve bëjnë.

Dr. Sekikaëa gjithashtu tha se me kërkime të mëtejshme, ai beson se përdorimi i shtesave në lidhje me regjime të tjera të ngrënies që rrisin funksionin njohës, të tilla si dieta mesdhetare ose metoda dietetike për të ndaluar hipertensionin, mund të administrohet për të ulur fillimin e dementias në pacientët në rrezik.

Kjo nuk është puna e parë që ka bërë Dr. Sekikaëa që tregon përfitimet e përfshirjes së më shumë soje në dietën tuaj. Puna e tij e mëparshme zbuloi se pacientët që mund të prodhojnë ekuilibër kishin më pak të ngjarë të vuanin nga sëmundje të zemrës sesa ata që nuk vuanin.

Atëherë, si mund të futni më shumë sojë në dietën tuaj për të rritur shëndetin e trurit tuaj? Ekspertët thonë se përfshirja e më shumë tofu në pjata të tilla chilis pa mish ose përgatitja e supës miso, shtimi i sojeve në sallatë dhe produkteve të pjekura dhe përdorimi i qumështit të sojës në vend të qumështit tradicional në receta dhe mbi drithërat në mëngjes mund të jenë mënyra të thjeshta duke mësuar ndryshimin midis sojës së mirë dhe të keqe.