Shëndeti

Mjeshtri Shi Heng Yi tregon 5 gjendjet mendore që s'na lënë të ecim para. Si ti luftojmë ato për një jetë të lumtur

Mjeshtri Shi Heng Yi tregon 5 gjendjet mendore që s'na lënë

Rugëtimi ynë për të kuptuar plotësisht qëllimin dhe vlerën tonë në jetë, ose arritjen e vetë-zotërimit, fillon që në sekondën kur kemi lindur. Por në fakt kërkohet një angazhim shumë i madh për të ndërtuar durimin, disiplinën dhe vëtë-ndërgjegjësimin. ?Shi Heng Yi, një mjeshtër i Shaolinit, kaloi gati 30 vjet duke studiuar dhe praktikuar ndërveprimin midis mendjes dhe trupit. Kjo është një pjesë thelbësore e kulturës dhe filozofisë së arteve marciale Shaolin, që daton në më shumë se 1.500 vjet.

Sipas tij, një nga mësimet më të rëndësishme është "pesë pengesat e vetë-zotërimit". Këto janë gjendjet thelbësore mendore që na ndalojnë të shohim qartë, të marrim vendime të zgjuara, të arrijmë qëllimet tona dhe të jetojmë një jetë më të lumtur, më harmonike.?

1. Dëshira sensuale, ose kënaqësia e ndërthurur. Dëshirat sensuale nuk janë gjithmonë të këqija, por çdo dëshirë (e shëndetshme ose e pashëndetshme) lehtë mund të shndërrohet në një mani ose varësi që na tërheq vëmendjen nga qëllimet tona. Mënyra e vetme për të luftuar me të vërtetë një tundim është të mendosh thellë dhe me kujdes për pasojat eventuale të nënshtrimit.?

2.  Ill Will është e kundërta e dëshirës sensuale. Është gjendje mendore për të mos dashur diçka për shkak të një mospëlqimi ose refuzimi të fortë ndaj saj. Mund të përfshijë një aktivitet, situatë ose person. Për të rregulluar një marrëdhënie me një mik, për shembull, duhet të uleni dhe të flisni për çështjet që ndikojnë në marrëdhënien tuaj. Por meqenëse i urreni përballjet, madje edhe ato jo-agresive ju shmangni të gjitha bisedat. Dhe mund të vazhdoni të bëni të njëjtën gjë me marrëdhëniet e tjera, gjithashtu.

Emocionet negative (p.sh, frika, zemërimi, zhgënjimi) janë një pjesë e natyrshme e jetës. Por, duke u ndalur në to na ndalon të ecim përpara; ne thjesht qëndrojmë të mbërthyer në atë gjendje emocionale.

Praktikoni tejkalimin e vullnetit të keq: Në vend që të injoroni vullnetin tuaj të sëmurë, hetojini rrënjët e tij. Nëse nuk ju pëlqen konfrontimi, pyesni veten pse. Ndoshta është për shkak se ju kurrë nuk keni pasur sukses në gjetjen e zgjidhjeve për konfliktet. Kujtojini përvojat e kaluara: Çfarë shkoi keq? Çfarë mund të ishte bërë ndryshe? Shiheni këtë si një mundësi për të mësuar më shumë për veten tuaj duke lënë mënyrat e vjetra dhe duke provuar të reja.

3. Përtacia

Një gjendje e mosveprimit çon në plogështi dhe përtaci. Vjen si rezultat i të pasurit energji të ulët dhe mungesës së motivimit. Përtacia mund të vijë gjithashtu në formën e disfatës, keqardhjes ndaj vetvetes, mendimeve të kotësisë, vetëkënaqësisë apo edhe depresionit. Ndoshta po e përjetoni atë në karrierën tuaj, sepse ndiheni të pamotivuar nga puna që bëni, ose nuk mendoni se jeni mjaftueshëm i mirë.

Në Budizëm, shpesh përshkruhet si burgim. Sa më shumë që e lejoni atë të kontrollojë mendjen dhe trupin tuaj, aq më shpejt do të mbyllen mundësitë.

Praktikoni tejkalimin e përtacisë dhe torporit: Si me të gjitha pengesat, duhet të identifikoni se çfarë ju çoi në këtë gjendje mendore. Filloni të ndërmerrni hapa për të larguar barrierat; ato mund të jenë aq të vogla dhe të thjeshta: Nisni me një meditim të thjeshtë. 5 minuta në ditë.

4. Shqetësimi. Shqetësimi është rezultat i një mendjeje të paqartë. Kjo shpesh u ndodh njerëzve që shqetësohen vazhdimisht ose shqetësohen për të ardhmen, ose që gjykojnë veten (ose të tjerët) për veprimet e tyre.

Në Budizëm, shqetësimi quhet "mendje majmuni", duke kërcyer nga një degë në tjetrën. Gjatë shqetësimit, ne bëhemi më të prekshëm nga tekat dhe mund të veprojmë në mënyra për të cilat më vonë pendohemi, duke nxitur kështu edhe më shumë pengesën.

Praktikoni duke kapërcyer shqetësimin: Vëzhgoni shqetësimin tuaj. Mendja juaj mund të jetë duke u trazuar nga frustrimi për diçka që keni bërë e për të cilën pendoheni. Pranojeni atë ndjenjë, kuptojeni, lëreni të shkojë.

Meditimi është një nga mënyrat më efektive për të kapërcyer shqetësimin. Çështja është të pastrosh mendjen, në mënyrë që të mund të gjesh paqe dhe qetësi në të tashmen.

5. Dyshimi, skepticizmi

Dyshimi dhe skepticizmi çon në hezitim dhe pyetje të pakontrollueshme. Ju vini në dyshim aftësitë tuaja ("A jam i aftë ta bëj këtë?" "Po sikur të dështoj ("A jam duke bërë gjënë e duhur?" Po sikur të ndodhë diçka e keqe? ").

Praktikohuni për ta kapërcyer dyshimin: Dyshimi në të vërtetë mund të jetë shoku juaj. Mund të ekzistojë si një shenjë që duhet të bëni hap prapa për të rishikuar opsionet tuaja, ose mund të tregojë se diçka (p.sh., një vendim ose detyrë e dhënë) është shkelje e vlerave tuaja.