Shëndeti

Përmirësoni shëndetin tuaj mendor me këto 5 hapa të thjeshta

Përmirësoni shëndetin tuaj mendor me këto 5 hapa të

Psikologu dhe autori John Duffy rekomandon të ndërmerrni këto gjashtë hapa për të rritur mirëqenien tuaj mendore:

Provoni kërë rutinë çdo mëngjes

Kujdesi për gjendjen emocionale duhet të jetë gjëja e parë që mendoni në mëngjes, mundësisht para se këmbët tuaja të prekin dyshemenë. Në vend të kontrolloni rrjetet socialeose të filloni punën, merrni pak frymë thellë dhe mendoni tre gjëra për të cilat jeni mirënjohës. Këto mund të jenë shumë të rëndësishme, si bashkëshorti juaj, puna ose shëndeti, ose modeste, si moti, pamja nga dritarja juaj etj.

Mos e mbani mendjen aty

Kur jemi në ankth ose në depresion, simptomat priren të pushtojnë mendjet tona.. Për më tepër, depresioni, ankthet dhe shqetësimet e tjera emocionale tentojnë të forcohen kur ato mbeten fokusi ynë i vetëm. Nëse dalim jashtë dhe kujdesemi për t'u shërbyer të tjerëve, ose bëjmë aktivitetet që na pëlqejnë zbulojmë se shqetësimet tona pakësohen.

Eleminoni të panevojshmet

Gjatë dy viteve të fundit, nuk ka dyshim se ne jemi shumë të zënë dhe kemi pak kohë të çmuar për t'u çlodhur dhe për të bërë praktikisht asgjë. Sot po të paraqitet një mundësi e mrekullueshme për të marrë në konsideratë atë që mund të largojmë nga jeta jonë e përditshme e cila është e panevojshme, që mund të rrisë paqen tonë mendore dhe të mbështesë mirëqenien tonë emocionale.

Vlerësoni marrëdhëniet tuaja

Vlerësoni se si funksionon secila nga marrëdhëniet tuaja për ju. A jepni më shumë sesa merrni nga një vëlla ose motër? A ndiheni me shpresë dhe mbushur pas një takimi kafeje me një të njohur? Shumë prej nesh shpenzojnë shumë kohë dhe energji në marrëdhënie që janë toksike ose të njëanshme, dhe që mund të përfshijnë lidhjet e mediave sociale.

Jini të gatshëm për të ndryshuar dhe mësuar

Shumë nga klientët e mi kanë pohuar me kokëfortësi se e dinë se çfarë është më e mira për veten e tyre, dhe shumë shpesh vazhdojnë zakonet e këqija edhe pasi vijnë tek unë për ndihmë.

Trajtojeni veten me një orë në javë, qoftë përmes terapisë apo praktikave të tjera. Ju do të mësoni shumë për mënyrën se si funksionon mendja juaj dhe si të hiqni pengesat në rrugën e mirëqenies, të cilave mund t’i keni patur prej vitesh.

Tiranapost.al