Sociale

7 llojet e pushimit që i duhen çdo personi

7 llojet e pushimit që i duhen çdo personi

A jeni përpjekur ndonjëherë të rregulloni mungesën e vazhdueshme të energjisë duke fjetur më shumë dhe ende ndiheni të rraskapitur?

Nëse po, ja ku është sekreti: Gjumi dhe pushimi nuk janë e njëjta gjë, megjithëse shumë prej nesh i ngatërrojnë gabimisht të dyja.

Ne e kalojmë jetën duke menduar se kemi pushuar, sepse kemi fjetur mjaftueshëm, por në realitet po humbasim llojet e tjera të pushimit që na duhen dëshpërimisht.

Lloji i parë i pushimit që na nevojitet është pushimi fizik, i cili mund të jetë pasiv ose aktiv. Pushimi fizik pasiv përfshin gjumin dhe dremitjen, ndërsa pushimi fizik aktiv nënkupton aktivitete si joga, tendosje dhe terapi masazhi që ndihmojnë në përmirësimin e qarkullimit dhe fleksibilitetit të trupit.

Lloji i dytë i pushimit është pushimi mendor. E keni parasysh atë kolegun që fillon punën çdo ditë me një filxhan të madh kafeje? Ai shpesh është nervoz dhe e ka të vështirë të përqendrohet në punën e tij. Kur ai shtrihet natën për të fjetur, ai shpesh përpiqet të fikë trurin e tij pasi bisedat e ditës mbushin mendimet e tij. Dhe pavarësisht se fle shtatë deri në tetë orë, ai zgjohet duke u ndjerë sikur të mos kishte shkuar kurrë në shtrat. Ai ka një deficit të pushimit mendor.

Lajmi i mirë është që ju nuk duhet të lini punën ose të shkoni me pushime për ta rregulluar këtë. Programoni pushime të shkurtra çdo dy orë gjatë gjithë ditës tuaj të punës. Ju gjithashtu mund të mbani një bllok shënimesh pranë shtratit për të shënuar çdo mendim të bezdisshëm që do t'ju mbante zgjuar.

Lloji i tretë i pushimit që na nevojitet është pushimi shqisor. Dritat e ndritshme, ekranet e kompjuterit, zhurma e sfondit dhe bisedat e shumta, qofshin ato në zyrë, apo në telefona, mund të bëjnë që shqisat tona të ndihen të mbingarkuar. Kjo mund të balancohet duke bërë diçka të thjeshtë fare si mbyllja e syve për një minutë në mes të ditës, si dhe duke u shkëputur nga elektronika në fund të çdo dite.

Lloji i katërt i pushimit është pushimi krijues. Ky lloj pushimi është veçanërisht i rëndësishëm për këdo që duhet të zgjidhë problemet, ose të krijojë ide të reja. Pushimi krijues rizgjon frikën dhe mrekullinë brenda secilit prej nesh. Duke i lejuar vetes të shijoni bukurinë e jashtme të natyrës, pavarësisht nëse është një park, ose oborri i shtëpisë tuaj, ju ofron pushim krijues.

Por pushimi krijues nuk ka të bëjë thjesht me vlerësimin e natyrës, përfshin gjithashtu shijimin e arteve. Kthejeni hapësirën tuaj të punës në një vend frymëzimi, duke shfaqur imazhe të vendeve që doni dhe vepra arti që flasin me ju. Ju nuk mund të kaloni 40 orë në javë duke parë një mjedis të zbrazët ose të ngatërruar dhe të prisni të ndiheni të pasionuar për çdo gjë, aq më pak të gjeni ide novatore.

Tani le t'i hedhim një sy shokut të cilin të gjithë mendojnë se është personi më i mirë që keni takuar ndonjëherë. Është personi që do ta thërrisnit nëse do t'ju duhej një favor. Por kur ky person është vetëm, ai ndihet i pavlerësuar dhe se të tjerët po përfitojnë prej tij.

Ky person kërkon pushim emocional, që do të thotë të kesh kohë dhe hapësirë ??për të shprehur lirshëm ndjenjat e tua dhe të reduktosh njerëzit që nuk të kënaqin. Pushimi emocional kërkon gjithashtu guximin për të qenë autentik. Nëse keni nevojë për pushim emocional, ndoshta keni edhe një deficit të pushimit social. Kjo ndodh kur nuk arrijmë të dallojmë ato marrëdhënie që na ringjallin nga ato marrëdhënie që na lodhin. Për të përjetuar më shumë pushim social, rrethohu me njerëz pozitivë dhe mbështetës, edhe nëse ndërveprimet tuaja duhet të ndodhin virtualisht.

Lloji fundit i pushimit është ai shpirtëror, që është aftësia për t'u lidhur përtej fizikes dhe mendjes dhe për të ndjerë një ndjenjë të thellë përkatësie, dashurie, pranimi dhe qëllimi. Për ta marrë këtë, përfshihuni në diçka më të madhe se vetja dhe shtoni lutjen, meditimin ose dhe përfshirjen e komunitetit në rutinën tuaj të përditshme.

Siç mund ta shihni, gjumi nuk mund të na rikthejë në pikën që ndihemi të pushuar. Pra, është koha që ne të fillojmë të fokusohemi në marrjen e llojit të duhur të pushimit që na nevojitet.