Sociale

Hiqni telefonat nga shkollat, tani!

Hiqni telefonat nga shkollat, tani!

The Atlantic/*Nga Jonathan Haidt

Në maj 2019 u ftova të mbaja një leksion në shkollën time të mesme të vjetër në Scarsdale, Nju Jork. Para bisedës, u takova me drejtorin dhe administratorët e tij të lartë. Kam dëgjuar se shkolla, si shumica e shkollave të mesme në Amerikë, po luftonte me një rritje të madhe të sëmundjeve mendore mes nxënësve të saj.

Diagnozat primare ishin depresioni dhe çrregullimet e ankthit, me rritje të shkallës së vetëdëmtimit. Vajzat ishin veçanërisht të prekshme. Më thanë se problemet e shëndetit mendor u rritën kur nxënësit arritën në klasën e nëntë. Duke dalë nga shkolla e mesme, shumë nxënës ishin tashmë të shqetësuar dhe të dëshpëruar. Shumë ishin gjithashtu tashmë të varur nga telefoni i tyre.

Dhjetë muaj më vonë, më ftuan të mbaja një fjalim në shkollën e mesme Scarsdale. Edhe atje u takova me drejtoreshën dhe administratorët e saj kryesorë dhe dëgjova të njëjtën gjë: problemet e shëndetit mendor kohët e fundit ishin përkeqësuar shumë. Madje shumë nga nxënësit që erdhën në klasën e gjashtë, duke dalë nga shkolla fillore, ishin tashmë të shqetësuar dhe të dëshpëruar. Dhe shumë, ishin të varur nga telefoni i tyre.

Është koha e duhur që prindërit dhe mësuesit të pyesin: A duhet ta bëjmë shkollën pa telefon? A do të reduktonte kjo shkallën e depresionit, ankthit dhe vetëdëmtimit? A do të përmirësonte rezultatet arsimore? Unë besoj se përgjigja e të gjitha këtyre pyetjeve është po.

Sa më shumë kontakt me telefonin janë nxënësit, aq më keq performojnë ata në teste. Telefonat inteligjentë jo vetëm që i largojnë nxënësit nga detyrat e shkollës, por edhe i largojnë nga njëri-tjetri.

Nëse duam që fëmijët të jenë të pranishëm, të mësojnë mirë, të bëjnë miq dhe të ndihen sikur i përkasin shkollës, ne duhet t'i mbajmë telefonat inteligjentë dhe mediat sociale jashtë ambientit të shkollës për aq kohë sa të jetë e mundur.⁠

*Jonathan Haidt është një psikolog social në Shkollën e Biznesit të NYU Stern dhe bashkëautor i The Coddling of the American Mind.