Sociale

Reklama e një supermarketi në Itali që ka nxitur reagime të forta

Reklama e një supermarketi në Itali që ka nxitur reagime të

Në dy minuta, supermarketi Esselunga në Itali prezanton historinë e një vajze të vogël që vjen nga një familje e divorcuar.

Vogëlushja teksa bën pazarin me nënën blen një pjeshkë, të cilën më pas ia dhuron të atit, duke i thënë se nëna ia dërgon atij.

Qëllimi ishte të sillte paqe mes prindëve.

Shumë shpejt kanë shpërthyer polemika në rrjetet sociale. Si në shumë raste, edhe këtë herë janë ndarë në dy grupe. Ka nga ata që e mbështesin idenë e reklamës duke thënë se divorci vjen i parë nga sytë e fëmijës. Po ka edhe nga ata që e akuzojnë reklamën si stereotipizuese dhe promovuese të stereotipeve.

Po ju si mendoni?