24-vjeçarja që po ndihmon Mercedes dhe Porsche t'iu shesin makina dhe të punësojnë Gen Z
Për dekada të tëra, kur prodhuesit gjermanë të automobilave donin të promovonin dhe shisnin makinat e tyre sportive me blerësit për herë të parë, ata kontraktonin qindra profesionistët e marketingut ose, me pak fjalë, një agjenci reklamash me emër të madh. Këtë vit, ata kanë filluar të kërkojnë një 24-vjeçare të quajtur Yaël Meier.
Ajo drejton Zeam, një konsulencë zvicerane që po ndihmon Porsche-n, Mercedes-Benz-in dhe Volkswagen-in t'i shesin makina ose të punësojnë Gjeneratën Z.
Gen Z është një brez që po formësohet nga përdorimi pothuajse i vazhdueshëm i mediave sociale, ankthin mbi ndryshimet klimatike, një mosbesim i thellë ndaj marketingut tradicional - dhe është një vrimë e zezë për gjigantët e industrisë gjermane.
Të fitojnë zemrën e Gen Z është thelbësore për prodhuesit e vjetër të automjeteve, pasi rivalët e tyre të teknologjisë, duke përfshirë Tesla-n dhe BYD të Kinës, synojnë tregjet vendase.
Prodhuesit gjermanë, pas një rezistence të gjatë ndaj kalimit te bateritë, po luftojnë me rënien e konkurrencës dhe nuk kanë ofruar ende makina elektrike të përballueshme që u shërbejnë blerësve më të rinj në moshë. Ndërsa kompani si Porsche dhe Mercedes-Benz kanë pasur njëfarë suksesi në platformat e mediave sociale të favorizuara nga Gen Z, si TikTok, prodhuesit e automjeteve duhet të qëndrojnë proaktive për të pasur vëmendjen e Zoomers (Gen Z), tha Meier.
“Shumë marka makinash luftojnë për të kapur klientë të rinj,” tha ajo. "Një kompani që nuk është e pranishme në kanalet tona sociale nuk është fare e pranishme për ne."
Këshilltarët gjithashtu informuan menaxherët në Mercedes-Benz dhe Porsche se si të rekrutojnë me sukses punonjësit e Gen Z.
Dështimi për të bindur Zoomers mund të ketë pasoja reale. Problemi është se Gen Z do të jenë edhe blerësit e ardhshëm dhe nëse nuk e preferojnë një markë sot, nuk dot ta preferojnë as nesër.
Një pjesë e madhe e problemit është se Gen Z është i vështirë për t'u kuptuar. Ata janë më të hapur ndaj ndarjes së makinave me shokët sesa prindërit e tyre dhe shpesh përdorin forma të shumta transporti, duke përfshirë trenat dhe transportin publik. Megjithatë, ata mbeten të etur për të zotëruar një makinë personale.
Modelet e reja i gjurmojnë në rrjete sociale dhe preferojnë që marrëveshjet e blerjes t'i bëjnë personalisht.
Porsche tha se po bëhet kreative për të fituar blerësit e rinj, duke përfshirë organizimin e ngjarjeve kulturore dhe krijimin e partneriteteve me artistë të tillë si Dua Lipa.
Është e njëjta vështirësi edhe kur përpiqesh të bindësh Gen Z të punojë për një nga prodhuesit gjermanë të makinave, ku postet kryesore ende dominohen nga burrat e bardhë.
Ndërsa prodhuesit duke përfshirë Porsche janë zotuar të rrisin numrin e grave në menaxhim, asnjë prodhues i vetëm gjerman i automjeteve nuk ka pasur ndonjëherë një CEO femër. Kjo jo vetëm që frenon Gen Z të punojë për këto kompani, por gjithashtu pakëson kontributin e grave në industri.
Kur Karl Benz shpiku makinën në 1886, ishte gruaja e tij Bertha ajo që ndihmoi për ta bërë atë një sukses.
Meier dhe Dietrich iu bashkuan një reparti të menaxhmentit të lartë të Porsche vitin e kaluar në Franciacorta, Itali, ku ata prezantuan mendimin e tyre për punësimin e Gen Z.
Disa muaj më vonë, Meier mori 19 punonjëse të teknologjisë për të vizituar Porsche në Shtutgart, Gjermani, për të folur me menaxherët dhe për t'u takuar me vajza të reja që tashmë punonin atje. Shumica prej tyre iu bashkuan Porsche për një stazh.
"Ne kemi nevojë për më shumë modele grash në industrinë e makinave," tha Meier. “Në këtë mënyrë, të rejat mund të shohin se deri ku mund të arrijnë.