Stil jete

4 strategjitë e reduktimit të stresit që duhet t’i keni gjithmonë me vete

4 strategjitë e reduktimit të stresit që duhet t’i keni

Ka disa praktika të përditshme që janë të mira për një humor të qetë dhe pozitiv: Ushtrohuni rregullisht. Meditoni. Hani ushqime të shëndetshme. Çaktivizoni njoftimet e panevojshme. Nëse i bëni në mënyrë të vazhdueshme, të gjithë ndihmojnë në menaxhimin e niveleve tona bazë të ankthit, në mënyrë që stresorët e përditshëm të mos na shtyjnë aq lehtë përtej kufijve tanë.

Por në momentet e mbingarkesës së papritur këto katër strategji do t’ju ndihmoojnë për të eleminuar stresin.

Merrni frymë ngadalë

Ju duhet të praktikoni frymëmarrje të ngadalta dhe të qëndrueshme që imitojnë një gjendje të qetë dhe qetësuese në trupin tuaj dhe mendja normalisht do t’ju ndjekë. Shumica prej nesh mund të përfitojnë nga një ndihmës dixhital si The Breathing App. Konsideroni gjithashtu mjetet e ndërgjegjes fizike.

Komus? Design është një tub i vogël argjendi i modeluar sipas fyellit të murgjve japonezë Komuso.

4 strategjitë e reduktimit të stresit që duhet t’i keni

Merrni frymë thellë, ngrini tubin në buzët tuaja dhe nxirrni frymë përmes tij. Ai kufizon sa ajër mund të lëshoni menjëherë, duke ngadalësuar nxjerrjet tuaja. Efekti është si ai i teknikave të frymëmarrjes të ndërgjegjshme, ku nxjerrjet më të gjata përkthehen në ndjenja më të mëdha qetësie dhe lehtësie.

Akupresure

4 strategjitë e reduktimit të stresit që duhet t’i keni

Ju mund të përdorni edhe një unazë akupresure, e cila është e njohur për efektet e saj qetësuese. Vendoseni atë në zonën midis gishtit të madh dhe gishtit tregues..Kur ndihemi të mbingarkuar, shtypja e asaj pike presioni me gishtat e dorës tjetër zakonisht na ndihmon “të kthehemi në tokë”. (Besohet se ndihmon edhe me dhimbje koke të vogla, herë pas here.)

Masazhoni shpatullat tuaja

4 strategjitë e reduktimit të stresit që duhet t’i keni

Thuhet se stresi ngec në trup. Në mënyrë intuitive, ne e dimë këtë, nëse stresohemi dhe trupat tanë shtrëngohen. Ne mund të punojmë për të zvogëluar ndjenjat stresuese duke masazhuar pjesën e shpatullave. Thought Sanctuary është i njohur për vajrat e tij thelbësorë, të cilët janë mjete të dobishme për aromaterapinë, por është vaji nervor vagus, i cili përdoret për pjesën e qafës dhe shpatullave.

Merrni vajin me dorën tuaj dhe masazhoni pjesën e shpatullave. Kur të keni mbaruar masazhin vendosni duart mbi gojën dhe hundën për një frymë thellë.

Metoda e letrave

4 strategjitë e reduktimit të stresit që duhet t’i keni

Një metodë me letra që u zhvillua nga Deepika Chopra, e cila njihet si mjekja i optimizmit ndihmon për eleminimin e stresit. Secila prej pesëdhjetë e dy këshillave të ndërgjegjes vjen drejtpërdrejt nga hulumtimi i psikologjisë pozitive, e cili gërmon në të dhënat pas koncepteve si mirënjohja, kurioziteti dhe frika, i ndihmon njerëzit të ndjekin një jetë më të gjatë dhe më të lumtur.

Ne e mbajmë kuvertën e letrave afër shtratit tonë për një goditje të shpejtë gëzimi ndërsa ngrihemi gjumi. Thyejini kartat dhe përzieni derisa të gjeni atë që ju nevojitet.

Tiranapost.al