Stil jete

5 arsye përse kafeja e mëngjesit është më e mirë se çaji

5 arsye përse kafeja e mëngjesit është më e mirë

Kafeja dhe çaji janë 2 nga pijet më të konsumuara në të gjithë botën për mëngjes dhe pasdite. Nëse je në dilemë se cila është më e mirë, të paktën për mëngjes është kafeja. Për më shumë se një arsye.

Kafeja do t’ju ??ndihmojë të ushtroni më mirë.

Nëse ju pëlqen të zgjoheni dhe të bëni stërvitjen apo palestrën në mëngjes, kafeja mund të jetë zgjedhja e duhur për ju. Ka një sasi më të madhe të kafeinës sesa çaj dhe mund të përmirësojë performancën tuaj fizike dhe të zvogëlojë lodhjen nga ushtrimet.

Kafeja do t’ju ??ndihmojë në përqendrim.

A duhet të përqendroheni ndërsa studioni për një provim, apo po merrni pjesë në një aktivitet që kërkon fokus të vërtetë? Në këtë rast, kafeja mund të jetë zgjedhja juaj! Për shkak se ka një sasi më të madhe të kafeinës, do t'ju ndihmojë të bëheni vigjilent dhe të kryeni aktivitete gjatë orëve të natës, për shembull. Kafeja gjithashtu do t'ju ndihmojë të qëndroni në krye të detyrës dhe t'ju mbajë zgjuar, pra të përqendruar.

Kafeja do t'ju japë një vrull të menjëhershëm.

Çaji është një pije që përmban kafeinë dhe L-theaninë. Theanina do t'ju ndihmojë të relaksoheni, pasi kafeina ndërvepron me receptorët e adenozinës në trurin tonë dhe zvogëlon atë ndjesinë e lodhjes. Duke marrë parasysh që përqendrimet më të larta të kafeinës në gjak mund të shfaqen vetëm 15 minuta pasi ta keni pirë kafen, është e qartë pse është e vetmja pije që jep energji të menjëhershme.

Kafeja mund t’ju ??ndihmojë në humbjen e peshës.

Ka studime që sugjerojnë që konsumi i kafesë është i lidhur me nivele më të ulëta të yndyrës, veçanërisht tek burrat. Studimet e kryera mbi kafshë gjithashtu treguan të njëjtin rezultat. Një studim tjetër interesant tregon se acidi klorogjenik është një substancë e fuqishme për zvogëlimin e peshës trupore, duke konfirmuar kështu që kafeja është një zgjedhje interesante për ata që duan të dobësohen.

Kafeja mund të ulë mundësinë e shfaqjes së diabetit.

Një studim tregoi se kafeina do të ulë mundësinë e prekjes nga diabeti. Vetëm 3 filxhanë kafe në ditë do të çojnë në një ulje të rrezikut prej 42% të sëmundjes dhe kjo është gjetje mjaft interesante.