Stil jete

Cilat fruta kanë pak sheqer?

Frutat përmbajnë dy lloje sheqeri: fruktozë dhe glukozë. Pra, cilat fruta kanë pak sheqer?

Cilat fruta kanë pak sheqer?

Frutat janë një mënyrë e shëndetshme për të shtuar vitamina esenciale, minerale, fibra dhe ujë në dietën tuaj. Disa fruta, duke përfshirë mangon, rrushin dhe bananen, kanë një përmbajtje më të lartë të sheqernave natyrale (fruktozë) se të tjerët.

Nëse po kërkoni të kontrolloni marrjen e sheqerit ose jeni në një dietë me pak sheqer ose karbohidrate, mund t'ju duket e dobishme të dini se sa sheqer ka në frutat tuaja.

Ndërsa frutat mund të jenë një shtesë e pasur me lëndë ushqyese për një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar, shumë njerëz nuk janë të vetëdijshëm se fruta të ndryshme përmbajnë sasi të ndryshme sheqeri.

Frutat si grejpfruti, mollët, manaferrat, luleshtrydhet dhe mjedrat kanë pak sheqer, ndërsa mango, qershitë, shalqiri, banania dhe rrushi janë të gjitha relativisht të larta në sheqer natyral.