Stil jete

Çfarë i ndodh trupit nëse je më mishngrënës seç duhet?

Çfarë i ndodh trupit nëse je më mishngrënës

Edhe pse mishi është një pjesë e rëndësishme e dietës, ngrënia e tepërt e tij mund të jetë e dëmshme për shëndetin tuaj. Kjo nuk do të thotë që të hiqni dorë plotësisht nga biftekët e shijshëm, por është mirë të informoheni se çfarë mund të shkaktojë konsumimi i tepërt i mishit në trupin tuaj.

1. Mund të shkaktojë gurë në veshka.

Proteinat me bazë shtazore kanë shumë përbërje të quajtura purina. Këto shndërrohen në acid urik dhe nëse keni shumë nga ky acid në trup mund të krijoni gurë në veshka. Ju mund ta shmangni këtë duke kufizuar konsumin e mishit dhe gjithashtu duke pirë shumë ujë.

2. Mund të dehidratoheni

Për shkak të një tepricë të atij acidi urik mund të ndjeheni më të etur se zakonisht. Veshkat tuaja kanë nevojë për ujë për të holluar çdo mbetje toksike, prandaj sigurohuni që të keni ujë me vete në çdo kohë, kudo që të jeni.

3. Ju mund të jeni kaps.

Ushqimi me bazë mishi ka shumë proteina, por jo shumë fibra. Ju normalisht do t'i merrni këto fibra nga frutat, perimet ose drithërat, prandaj sigurohuni që të përfshini të gjitha këto kategori ushqimesh në dietën tuaj. Kapsllëku dhe lëvizjet e dhimbshme të zorrëve mund të jenë disa nga shenjat e para që marrja e fibrave tuaja është shumë e ulët. Prandaj ha sallatë.

4. Mund të keni dhimbje koke.

Mungesa e hidratimit gjithashtu mund të shkaktojë dhimbje koke. Ajo bën që gjaku të jetë më i trashë, që do të thotë pëson një rrjedhje të reduktuar të oksigjenit në tru.

5. Mund të keni probleme me zemrën.

Sa më shumë fibra të keni në dietën tuaj, aq më e mbrojtur është zemra juaj. Nëse hani kryesisht mish, atëherë nuk keni një nivel të lartë të fibrave. Mishi i kuq, veçanërisht, mund të dëmtojë zemrën tuaj. Mund të trefishojë rreziqet e problemeve të lidhura me zemrën dhe përmban shumë yndyrna të ngopura. Yndyrnat e ngopura rrisin nivelin e kolesterolit të keq (LDL).

6. Ju mund të sëmureni më shpesh.

Yndyrnat e ngopura të pranishme në mishin e kuq dhe mishin e përpunuar nuk përmbajnë antioksidantë të nevojshëm për trupin për të mposhtur ndonjë inflamacion të mundshëm. Më së shumti do t’i gjeni ato antioksidantë në fruta dhe perime, prandaj është kaq e rëndësishme të keni një dietë “shumëngjyrëshe”.

7. Mund të keni erë të keqe të gojës.

Një dietë e përbërë nga proteina dhe yndyrë shumë të lartë, por që nuk ka karbohidrate, mund të bëjë që trupi të prodhojë ketone.

8. Ju mund të keni probleme me flokët dhe lëkurën.

Produktet e mishit rrallë kanë ndonjë vitaminë C. Vitamina C luan një rol vendimtar në formimin e kolagjenit, një proteinë që e bën lëkurën tuaj, flokët, thonjtë dhe kockat të duken shumë më mirë. Nëse vëreni ndryshime të pakëndshme në flokët dhe lëkurën tuaj, atëherë mund t'ju duhet të rishikoni dietën tuaj dhe të ndërprisni ngrënien e mishit.

9. Mund të keni kocka të dobëta.

Sasi të larta të proteinave mund të rrisin humbjen urinare të kalciumit. Dhe kalciumi është absolutisht i nevojshëm për kockat e shëndetshme. Trupi juaj nuk prodhon kalcium. E merr atë vetëm përmes ushqimit që hani, ose nga suplementet. Nëse nuk ka mjaftueshëm, atëherë kockat tuaja mund të dobësohen.

10. Ju mund të ndjeheni më të lodhur.

Ushqimet që përmbajnë mish janë shumë më të vështira për t’u tretur nga sistemi ynë i tretjes sesa çdo perime ose frutë që hani. Kjo është arsyeja pse duhet shumë më shumë përpjekje që trupi juaj të tretë një biftek, dhe kjo është arsyeja pse ju mund të ndiheni pak të plogësht pasi të keni ngrënë diçka të rëndë.

11. Ju mund të kontribuoni në ndryshimin e klimës.

Një ditë më shumë pa mish mund të ketë një përfitim jo vetëm për trupin tuaj, por edhe për mjedisin gjithashtu. Ju mund të luani një rol të rëndësishëm në zvogëlimin e efektit serë, sepse më pak tokë dhe më pak bagëti do të përdoren si rezultat.

Çfarë i ndodh trupit nëse je më mishngrënës

Bonus

Sa duhet të jetë sasia e rekomanduar e mishit në një vakt?

Sa kjo pjesë e pëllëmbës së dorës. Siç e tregon foto.