Stil jete

Karantina po të lë pa gjumë? Mbaji shënim 22 veprimet që duhet të bësh

Karantina po të lë pa gjumë? Mbaji shënim 22 veprimet

Qëndrimi për një kohë të gjatë brenda shtëpisë dhe mungesa e aktivitetit fizik mund të të kenë sjellë pagjumësi. Shtuar edhe stresin nga frika e infektimit, mund të të duhen disa këshilla për të bërë gjumë të rehatshëm.

Mbaji shënim

Ha mëngjes

Ha ushqime që rritin melatoninën

Pi pije të ngrohta (jo kafe dhe çaj). Qumështi dhe kamomili sugjerohen

Shmang ushqimet pikante dhe ato me përmbajtje kafeine

Mos ha shumë para gjumit

Mos shko as i uritur në shtrat

Mos ha shumë vonë në darkë

Investo në një krevat dhe dyshek të rehatshëm

Bëje dhomën sa më errësirë të mundesh

Bëj dush para gjumit

Rregullo temperaturën e dhomës

Ose fli zhveshur

Nëse vesh pizhame sigurohu të jenë prej pambuku

Mos rri me pizhame gjatë ditës

Zgjohu në 7

Ha drekë në 12:30

Kurse darkë në 6:30

Shko në shtrat në orën 10:00, përpiqu të shkosh në të njëjtin orar çdo natë

Mos rri para ekranit të Tv, telefonit apo kompjuterit 1 orë para gjumit

Bëj ushtrime të paktën 30 minuta në ditë, idealja do ishte para mëngjesit

Merr frymë thellë dhe medito

*Burimi Metro