Stil jete

Një zakon i thjeshtë që do t’ju bëjë më të lumtur, duhen më pak se 2 minuta

Një zakon i thjeshtë që do t’ju bëjë më

Nga Stephanie Harrison/Vetëm kuptoni ndjenjat tuaja!” Sa herë e keni dëgjuar këtë mesazh, qoftë në postimet në rrjetet sociale, në artikuj për shëndetin mendor apo nga miq me qëllime të mira?

Si studiues mbi psikologjinë e lumturisë, kam parë se si kjo mund të krijojë probleme për mirëqenien tonë. Pa ditur se si t’i kuptojmë ndjenjat tona, është e vështirë ta trajtojmë veten me dhembshuri, të marrim vendime të mençura dhe të rritemi si njerëz.

Këtu është një proces i thjeshtë që përdor:

Hapi 1: Vini re ndjenjën

Një zakon i thjeshtë që do t’ju bëjë më

Merrni frymë thellë brenda dhe jashtë për të përqendruar veten. Më pas, pyesni veten: “Çfarë ndjenjash po përjetoj tani?”

Kushtojini vëmendje çdo ndjesie fizike që po përjetoni. Për shembull, mund të jeni në gjendje të dalloni zemërimin për shkak të një ndjesie të ngushtë në gjoks, ose të vini re frikë për shkak të një ndjesie nervozizmi në duart ose këmbët tuaja.

Hapi 2: Emërtoni ndjenjën

Një zakon i thjeshtë që do t’ju bëjë më

Shprehja e emocioneve tuaja me fjalë i bën ato më të lehta për t’u menaxhuar.

Si do ta përshkruanit përvojën tuaj emocionale tani: bezdi, zemërim, zili, frikë, neveri, zhgënjim, trishtim, pikëllim apo diçka tjetër? Sa më specifik, aq më mirë.

Përshkruan ndjenjën me zë të lartë me një frazë si: “Po përjetoj zhgënjim tani”.

Hapi 3: Pranojeni ndjenjën

Një zakon i thjeshtë që do t’ju bëjë më

Duke u rritur, shumë prej nesh u mësuan të shtypnin ose fshehin emocionet. Pra, si një i rritur, instinkti juaj i parë mund të jetë ende t’i largoni ato. Ju mund të mendoni: ”Është e gabuar të ndjesh atë emocion.”

Kërkimet kanë zbuluar se shtypja e emocioneve tona mund të ketë pasoja negative si për mirëqenien fizike ashtu edhe për atë mendore. Në vend të kësaj, ne duam ta pranojmë atë.

Ky emocion po ju ofron mundësinë për të bërë një zgjedhje ndryshe, më të shëndetshme. Përdorni një frazë të tillë si: “Unë e pranoj që ndihem i zemëruar tani”.

Hapi 4: Qëndroni me ndjenjën

Një zakon i thjeshtë që do t’ju bëjë më

Pasi ta keni pranuar ndjenjën, hapuni ndaj saj dhe përjetojeni plotësisht. Neuroanatomisti Jill Bolte Taylor zbuloi se përvoja fiziologjike e një emocioni zgjat vetëm 90 sekonda.

Angazhohuni të qëndroni me emocionin për një minutë e gjysmë, duke i kushtuar vëmendjen tuaj të plotë.

Hapi 5: Qëndroni me ndjenjën derisa të ndryshojë.

Një zakon i thjeshtë që do t’ju bëjë më

Në një moment të caktuar, do të vini re se ndjenja ka ndryshuar. Tani mund të ndiheni më të qetë, sikur të ketë kaluar një stuhi. Ju gjithashtu mund të vini re një ndjenjë tjetër që shfaqet në vend të saj.

Kjo është një shenjë që ju i keni lejuar vetes të përjetoni plotësisht emocionin.

Hapi 6: Ofrojini vetes dhembshuri.

Një zakon i thjeshtë që do t’ju bëjë më

Merrni një moment për të ofruar mirësi ndaj vetes, për të nderuar atë që sapo keni përjetuar. Ka shumë mënyra për ta bërë këtë, duke përfshirë:

· Duke vënë dorën në zemër dhe duke thënë vetes: “Unë jam këtu për ty”.

· Duke e qetësuar veten fizikisht ose duke marrë disa frymë thellë.

Hapi 7: Reflektoni se çfarë duhet t’ju mësojë ndjenja.

Një zakon i thjeshtë që do t’ju bëjë më

Është e rëndësishme të mbani mend se ky emocion ka një qëllim. Mund t’ju ndihmojë të kuptoni më mirë veten, jetën tuaj dhe atë që ju nevojitet më shumë. Kur shtypim emocionet tona, ne e shkëputim veten nga kjo njohuri.

Pyesni veten:

· Cili mendim çoi në atë ndjenjë?

· Si ndikuan përvojat e mia të kaluara në atë mendim?

· Çfarë tregon kjo ndjenjë për mënyrën se si po plotësohen nevojat e mia?

· Çfarë mësimesh ka për të më mësuar ky emocion?

Hapi 8: Vendosni se si dëshironi të përgjigjeni.

Një zakon i thjeshtë që do t’ju bëjë më

Tani që i keni përjetuar ndjenjat tuaja dhe keni mësuar prej tyre, jeni gati të përgjigjeni me mençuri dhe të bëni zgjedhjen më të mirë që mundeni.

Do të duket ndryshe në varësi të situatës. Mund t’ju duhet të ndaloni, të mblidhni më shumë informacion, të kërkoni ndihmë, t’i jepni përparësi një nevoje specifike ose të kontaktoni për t’u lidhur me dikë.

Në fund të fundit, duke përdorur këtë proces, ju do të jeni në gjendje të bëni një plan që do të mbështesë mirëqenien tuaj, do t’ju fuqizojë të ushqeni marrëdhëniet tuaja dhe do t’ju ndihmojë të arrini qëllimet tuaja.