Stil jete

Njerëzit emocionalisht inteligjentë ushtrojnë këto 10 rregulla të thjeshta 

Njerëzit emocionalisht inteligjentë ushtrojnë këto 10

"Si mund ta përmirësoj inteligjencën time emocionale?"

Këtu janë 10 rregullat e inteligjencës emocionale që do t'ju ndihmojnë të filloni t'i bëni emocionet të funksionojnë për ju, në vend që të jenë kundër jush nga Justin Bariso.

Rregulli 25/5

Sipas legjendës së lashtë, piloti personal i miliarderit Warren Buffett dikur po diskutonte prioritetet e karrierës me shefin e tij kur Buffett i dha atij një mësim të thjeshtë.

Buffet i tha pilotit të tij që së pari të bënte një listë me 25 arritjet që synonte në karrierë, dhe më pas, të zgjidhte 5 prej tyre. Për të qëndruar i përqendruar në arritjen e qëllimeve nga një deri në pesë, pilotit do t'i duhet të qëndrojë larg qëllimeve të tjera.

Ideja që qëndron pas rregullit 25/5 është se ne shpesh shpërqendrohemi nga gjërat që janë interesante, por që na pengojnë të përp0arojmë në gjërat më të rëndësishme.

Buffet ka thënë se kjo histori nuk ka ndodhur kurrë...por parimi mbetet: Suksesi do të thotë të mësosh të thuash jo, kështu që mund të thuash po për gjërat që kanë më shumë rëndësi.

Shkrimi në të kundërt

Shkrimi në të kundërt është i thjeshtë: Ju duhet ta ndryshoni rolin tuaj si shkrimtar (i një emaili, një raporti, një faqe fillestare, etj.) me rolin e marrësit (audiencës tuaj). Kjo është e dobishme sepse ju pengon nga:

të shkruarit nga një këndvështrim tepër emocional, duke shkruar shumë, ose duke shkruar gjëra që nuk do të ndihmojnë kauzën tuaj dhe për të cilat marrësi nuk kujdeset

Të shkruarit në të kundërt është gjithashtu emocionalisht inteligjente - sepse ju ndihmon të zhvilloni muskujt e empatisë.

Pyetja e artë

Pyetja e artë është në fakt pesë pyetje në një. Kur ju duhet të merrni një vendim, por ndjeni që emocionet tuaja të pushtojnë, pyesni veten:

Si do të ndihem për këtë në:

një ditë?

një jave?

një muaj?

një vit?

pesë vite?

Kjo pyetje është jashtëzakonisht e dobishme, sepse duke e detyruar veten të "shikoni të ardhmen", ju hakoni trurin tuaj dhe ndryshoni mënyrën se si ai përpunon emocionet.

Rregulli 5-minutësh

A keni pasur ndonjëherë një detyrë të madhe dhe në vend që të punoni me të, uleni duke parë video në YouTube gjithë mëngjesin?

Ka një arsye pse e bëjmë këtë: truri është aq i mbingarkuar me mendimin për të përfunduar atë detyrë, saqë ju bën ta shmangni atë me çdo kusht.

Në raste si këto, mund të përdorni rregullin e pesë minutave: Bëni një marrëveshje me veten për të punuar në një detyrë për vetëm pesë minuta. Nëse dëshironi të hiqni dorë pas kësaj, nuk ka problem.

Kjo funksionon sepse truri është "mashtruar" për ta parë detyrën tuaj të madhe si të vogël. Sigurisht, zakonisht përfundoni duke punuar për shumë më gjatë se pesë minuta.

Rregulli i clocking out

Me siguri ju e shihni punën si prioritet. Por si e balanconi atë prioritet me prioritete edhe më të rëndësishme, si familja juaj apo shëndeti juaj mendor?

Ju mund ta bëni këtë duke mësuar të rregulloni orarin: Vendosni orarin e punës për çdo ditë dhe kur të vijë fundi i ditës, caktoni orën jashtë. Trajtojeni si një takim të rëndësishëm, një takim që nuk mund ta humbisni.

Punëdhënësit dhe punonjësit që zbatojnë rregullin e frekuencës së kohës, gjejnë ekuilibrin dhe ndërtojnë një kulturë organizative më shpërblyese - një kulturë që bazohet në ekuilibër.

Rregulli i shkrimit

A keni pasur ndonjëherë një pyetje për një koleg, por kur e bëni atë, ata thjesht nuk mund t’ju ndjekin? Ndërsa përpiqeni të shpjegoni, kuptoni se nuk e keni menduar plotësisht këtë ide vetë.

Pasi e përjetova mjaft herë këtë, fillova të ndjek "rregullin e të shkruarit":

Nëse doni të qartësoni të menduarit tuaj, mbani mend diçka të rëndësishme ose nëse doni të komunikoni diçka të qartë, shkruajeni atë.

Rregulli i të shkruarit ka shumë përfitime: Ai qartëson të menduarit tuaj, përmirëson kujtesën dhe të kuptuarit dhe ju ndihmon të komunikoni më mirë.

Rregulli me pesë hapa kundër zvarritjes

Nëse rregulli numër pesë nuk ishte i mjaftueshëm për të kryer detyrën tuaj, provoni metodën time të plotë për të luftuar zvarritjen.

Kjo është metoda që përdora për të hequr një zakon të përjetshëm të shtyrjes së gjërave, jo sepse nuk më pëlqente të punoja me to, por sepse isha aq i zënë sa i jepja përparësi urgjencave mbi të rëndësishmeve. Por ndjekja e kësaj metode ndihmoi në lehtësimin e stresit dhe rritjen e cilësisë së punës sime.

Rregulli me 3 pyetje

Disa vite më parë po shikoja një intervistë me Craig Ferguson dhe ai tha diçka që m'u ndez menjëherë në kujtesë:

Janë tre gjëra që duhet të pyesni gjithmonë veten përpara se të thoni diçka.

A duhet thënë kjo?

A duhet thënë kjo nga unë?

A duhet thënë kjo nga unë tani?

Ky mjet i shkëlqyer mund të duket i thjeshtë, dhe është. Por unë e përdor atë çdo ditë dhe më ka shpëtuar një numër të panumërt herësh.

Rregulli i rivlerësimit

Kurdoherë që ndiheni joproduktiv, të mbërthyer në një gropë ose thjesht të frikësuar nga ajo që ju pret, duhet të mbani mend rregullin e rivlerësimit:

Mos u përqendroni në rrugën përpara. Shikoni prapa sa larg keni arritur.

Ky ndryshim i thjeshtë në perspektivë mund ta ndryshojë zhgënjimin në kënaqësi, ankthin në vlerësim.

Gjërat e para së pari

Rrethanat e ëndrrës ndryshojnë, por problemi bazë mbetet i njëjtë:

Kam shumë për të bërë dhe nuk ka kohë të mjaftueshme për ta bërë.

Kur përballem me këtë situatë, kam mësuar të ndjek rregullin e "gjërave të para në fillim". Unë e ngushtoj listën time të detyrave në vetëm dy ose tre artikuj, maksimumi. Më pas, përqendrohem vetëm në të parën dhe filloj të largohem.

Dhe rregulli i 'gjërave të para në fillim ' ka shumë më tepër përfitime.

Tiranapost.al