Ankthi social dhe ankthi financiar kanë qenë dy protagonistë kryesorë të katër viteve të fundit, falë pandemisë globale të vitit 2020, shenjat dhe pasojat rëndojnë edhe sot në jetët e njerëzve.
Terma si Money Dysmorphia - ai shtrembërimi
njohës që na bën të perceptojmë gabimisht situatat tona financiare, janë në qendër të vëmendjes.
Kjo situatë ka nxjerrë në dritë dy fenomene të reja:
- Deinfluencues (i cili eliminon ose ul blerjet, duke nxitur një trend të moderimi dhe ndërgjegjësimi në blerje).
Dhe Nënkonsumimi Core (një trend shumë popullor që synon ripërdorimin e tepërt të veshjeve dhe aksesorë për të kursyer para).
Kostoja e lartë e jetesës dhe kriza ekonomike kanë ndikuar në zakonet e përditshme të miliona njerëzve, pavarësisht nga brezi të cilit i përkasin.
Nëse kursimi dhe riciklimi ishin fjalët kyçe të vitit 2024, duket se fjala kyçe e vitit 2025 do të jetë "No Buy".
Edhe në TikTok sfida është bërë virale me sugjerime konkrete se si të mos blesh çdo ditë.