Stil jete

Sa hapa na duhet të bëjmë çdo ditë për mbajtur sëmundjet larg

Sa hapa na duhet të bëjmë çdo ditë për mbajtur

Prej kohësh është thënë se 10,000 hapa në ditë është numri magjik që ju nevojitet për të qëndruar në formë dhe të shëndetshëm. Por një studim i ri tregon se edhe më pak se 5,000 hapa mund të jenë të mjaftueshëm.

Analiza e më shumë se 226,000 njerëzve në mbarë botën tregoi se 4,000 hapa ishin të mjaftueshme për të filluar zvogëlimin e rrezikut të vdekjes së parakohshme. Pak më shumë se 2300 janë të mjaftueshme për zemrën dhe enët e gjakut.

Por, sa më shumë të bëni, aq më shumë përfitime shëndetësore keni, thanë studiuesit. Çdo 1000 hapa shtesë përtej 4000 ul rrezikun e vdekjes së hershme me 15%.

Ekipi nga Universiteti Mjekësor i Lodz-it në Poloni dhe Shkolla e Mjekësisë e Universitetit Johns Hopkins në SHBA zbuloi se përfitimet e ecjes zbatoheshin për të gjitha gjinitë dhe moshat, pavarësisht se ku jetonin. Megjithatë, përfitimet më të mëdha u panë tek moshat nën 60 vjeç.

Sipas të dhënave të Organizatës Botërore të Shëndetësisë, aktiviteti fizik i pamjaftueshëm është përgjegjës për 3.2 milionë vdekje çdo vit, shkaku i katërt më i shpeshtë në mbarë botën.

Honey Fine, një trajner personal dhe instruktor për kompaninë globale të fitnesit Barry's, thekson problemet që vijnë nga ulja e tepërt.

“Mund të ngadalësojë metabolizmin tuaj dhe të ndikojë në rritjen dhe forcën e muskujve, gjë që mund të shkaktojë dhimbje”, tha Fine. “Të ulesh për një kohë të gjatë mund të shkaktojë gjithashtu të gjitha llojet e problemeve të shpinës dhe ne e hasim këtë shumë me njerëzit me punë në zyrë, që shpina e tyre vihet vazhdimisht në një pozicion të ngjeshur të stresuar që shkakton shumë më tepër probleme më vonë në jetë.”

Ajo shpjegon rëndësinë e termogjenezës së aktiviteteve jo-stërvitore - e njohur edhe si Neat, e cila në terma të thjeshtë është gjithçka që ne bëjmë që përdor energji dhe djeg kalori. “Detyrat si qëndrimi në këmbë, blerjet, larja e dyshemeve, lëvizja, ritmi gjatë bisedës në telefon janë të gjitha gjërat e vogla që na bëjnë më aktivë dhe na ndihmojnë të djegim kalori në mënyrë më efikase”, tha ajo.

“Ecja mund të ulë presionin e gjakut, të forcojë muskujt për të mbrojtur kockat tuaja, mund të rrisë nivelet e energjisë si dhe t'ju japë endorfinë dhe mund t'ju ndihmojë të mbani një peshë të shëndetshme krahas ushqimit të shëndetshëm,” thotë ajo.

Përfitime të tjera përfshijnë përmirësimin e shëndetit tuaj mendor dhe kohë të rëndësishme larg ekraneve dhe shpërqendrimeve të tjera. "Ecja është e përshtatshme për pothuajse këdo sepse ka ndikim të ulët dhe të lehtë në nyje dhe muskuj”, shtoi ajo.

Këshillat kryesore të një trajneri personal:

-Ecni në vend që të shkoni me autobus ose makinë
-Nëse punoni në një tavolinë, vendosni rikujtues çdo orë për t'u ngritur dhe për të lëvizur
-Nëse jeni shtatzënë, ecja është lloji më i mirë i ushtrimeve për të bërë
-Bëni një shëtitje 30-minutëshe çdo ditë duke dëgjuar një podcast
-Ecni me miqtë në një park, ose shtigje pyjore apo me qenin nëse keni një të tillë
-Filloni nga pak, një 10-minuta në këmbë apo një shëtitje 20-minutëshe në park dhe në fund një shëtitje 30-minutëshe nëpër qytet