Stil jete

Si të flesh sërish kur të del gjumi në mes të natës

Si të flesh sërish kur të del gjumi në mes të

Shumë njerëz do t'ju thonë që të filloni të meditoni ose të mbani një ditar nëse keni probleme me gjumin. Por kjo nuk është saktësisht e dobishme kur zgjoheni në 3 të mëngjesit, dhe gjithçka që dëshironi është të riktheheni në gjumë. Ajo që ju nevojitet është diçka që të nxit gjumin.

7 metoda të mbështetura nga shkenca që mund t'ju ndihmojnë.

Bëni disa ushtrime për të çtensionuar gishtat.

Ushtrimet e relaksimit të muskujve do t'ju ndihmojnë të lehtësoni trupin tuaj dhe të shpëtoni nga stresi. Përkulni këmbët duke i shtrënguar së bashku dhe relaksohuni ngadalë. Për më tepër, ju mund të provoni këmbët si dhëmbëza, t'i ngrini gishtat lart dhe pastaj të ktheheni në pozicionin e tyre normal. Mbajini gishtat në çdo pozicion për 10 sekonda përpara se t’i relaksoni.

Nëse po fle me një kafshë shtëpiake, nxirre nga krevati

Fjetja me kafshën tuaj mund të jetë e mirë dhe e keqe. Siç ka treguar një studim, kafshët shtëpiake mund të na ndihmojnë të ulim nivelin e stresit, por gjithashtu mund të na prishin gjumin. Për ata që vuajnë nga alergjitë, do të ishte mirë të mos lejonin kafshë shtëpiake në shtrat.

Mos kap telefonin, një libër do ishte më mirë

Melatonina është një hormon i nevojshëm për të rikuperuan gjumin. Nëse jeni zgjuar në mes të natës, ju mungon melatonina dhe përdorimi i telefonit nuk do të rrisë nivelet e tij. Përkundrazi, drita nga ekrani do ta zvogëlojë atë edhe më shumë dhe do ta bëjë të pamundur që të bini përsëri në gjumë. Ajo që duhet të bëni është ta hiqni plotësisht telefonin nga dhoma.

Diçka që mund t'ju ndihmojë të bini në gjumë përsëri është leximi i një libri. Po, do të duhet të ndizni disa drita, por fjalët në letër me siguri do t'ju bëjnë të flini. Ka një arsye që prindërit tanë na lexojnë para se të flemë. Dhe nëse ajo që po lexoni është jointeresante për ju, do t’ju mërzisë të flini më shpejt.

Bëni një dush të vakët ose edhe të ftohtë.

Shumë mjekë rekomandojnë të bëni dush rreth një orë para se të shkoni në shtrat. Kjo sepse, në mënyrë që të ndjehemi të përgjumur, temperatura e trupave tanë duhet të ulet. Ndonjëherë, kur zgjohemi në mes të natës, ndihemi të mbinxehur. Duke bërë një dush të vakët apo edhe të ftohtë, ne jemi në gjendje të ulim temperaturën e trupit dhe të pastrojmë mendimet tona, gjë që na ndihmon të biem në gjumë shumë më shpejt.

Mbaji erë livandos ose pi çaj me livando

Një studim ka treguar që 6 deri në 8 pika vaj livandoje përmirësojnë cilësinë dhe kohëzgjatjen e gjumit pa shkaktuar efekte anësore.

Vish çorape

Çorapet kanë aftësinë të zgjerojnë enët e gjakut në këmbët tona dhe të transferojnë ngrohtësinë e tyre në pjesën tjetër të trupit. Një hulumtim i vogël tregoi se veshja e çorapeve në shtrat përmirësonte cilësinë e gjumit dhe kohëzgjatjen e saj. Sidoqoftë, jo çdo palë çorape do t'ju ndihmojë të bëni një gjumë të mirë. Sigurohuni që të mos vishni çorape të ngushta që do të ndërhyjnë në qarkullimin e gjakut.

Çorapet kashmiri dhe leshi merino mendohet se janë më të mirat për të ngrohur këmbët dhe për t'ju mbajtur rehat në të njëjtën kohë.

Çohuni dhe bëni diçka pas 20 minutash

Ju keni qenë në shtrat për 20 minuta duke u përpjekur të flini përsëri, por mendja juaj vazhdon të vrapojë. Në vend që thjesht të qëndroni atje, ju mund të ngriheni dhe të shkoni në një dhomë tjetër. Uluni rehat në një karrige ose divan dhe bëni diçka relaksuese. Dëgjimi i muzikës ose leximi i një libri janë mundësi të mira, por më e rëndësishmja, lini shtratin tuaj dhe shkoni në një dhomë tjetër.


Nëse qëndroni në shtrat, mendja juaj do të mbetet akoma në gjendjen e saj të zgjuar. Gjithashtu, shmangni çdo gjë stresuese, si puna ose mendimi për taksat tuaja. Ju do të keni mjaft kohë për t'u marrë me ato gjëra në mëngjes.