Tech

Kanë mijëra ndjekës në Instagram dhe ekspozojnë jetë ëndrrash, por këto vajza nuk janë reale

Kanë mijëra ndjekës në Instagram dhe ekspozojnë

Ajo ka më shumë se 130,000 ndjekës në Instagram, ku poston foto nga aventurat e saj në mbarë botën. Grimi i saj është gjithmonë perfekt, rrobat e saj duken të sapo blera. Ajo këndon, kërcen dhe modelon, por në të vërtetë ajo nuk ekziston.

Rozy është vetëm një nga influenceret e Koresë së Jugut, e krijuar në mënyrë dixhitale në një formë aq realiste saqë shpesh ngatërrohet me njerëzit.

“A jeni një person i vërtetë? - pyet një nga fansat e saj në Instagram, - jeni një AI , (Artificial Intelligence), apo një robot?”

View this post on Instagram

A post shared by ??_??? ????? (@rozy.gram)

Sipas kompanisë me seli në Seul që e krijoi atë, Rozy është një përzierje e të trejave që ndahen në botën reale dhe virtuale.

“Ajo është në gjendje të bëjë gjithçka që njerëzit nuk mund të bëjnë dhe në formën më njerëzore”, thotë Sidus Studio X në faqen e saj të internetit.

Edhe pse joreale ajo është një burim i majmë të ardhurash për kompaninë që e krijoi në botën e reklamave dhe argëtimit me disa miliarda dollarë.

Që nga hapja e profilit të saj në vitin 2020, Rozy ka arritur marrëveshje dhe sponsorizime të markave, ka dalë në pistë në shfaqjet virtuale të modës dhe madje ka publikuar edhe dy këngë.

Dhe ajo nuk është e vetmja.

Kanë mijëra ndjekës në Instagram dhe ekspozojnë

Industria virtuale njerëzore po lulëzon dhe bashkë me të një ekonomi krejtësisht e re, në të cilën ndikuesit e së ardhmes nuk plaken kurrë, janë pa skandale dhe dixhitalisht të përsosur, duke ndezur alarmin tek disa në një vend tashmë të fiksuar pas standardeve të paarritshme të bukurisë.

Si funksionojnë influencuesit virtualë

Teknologjia CGI (imazhe të gjeneruara nga kompjuteri) nuk është e re. Është e kudondodhur në industrinë e sotme të argëtimit, ku artistët e përdorin atë për të krijuar personazhe realiste jonjerëzore në filma, lojëra kompjuterike dhe video muzikore.

Por vetëm kohët e fundit është përdorur për të bërë influencer.

Ndonjëherë, Sidus Studio X krijon një imazh të Rozy nga koka te këmbët duke përdorur teknologjinë, një qasje që funksionon mirë për imazhet e saj në Instagram. Herë të tjera ajo vendos kokën e saj mbi trupin e një modeleje njerëzore, ku ajo ekspozon veshje.

Kanë mijëra ndjekës në Instagram dhe ekspozojnë

Edhe marka e shitjes me pakicë të Koresë së Jugut Lotte Home Shopping krijoi influencuesen e saj virtual, Lucy, e cila ka 78,000 ndjekës në Instagram, me softuer që përdoret zakonisht për lojëra video.

Ashtu si në jetën reale, ndikuesit virtualë krijojnë një llogari në mediat sociale, ku postojnë fotografi të “jetës” së tyre dhe ndërveprojnë me fansat e tyre. Llogaria e Rozy tregon se ajo “udhëton” në Singapor dhe shijon një gotë verë në një çati, ndërsa fansat e saj komplimentojnë veshjet e saj.

Brezat e vjetër mund ta konsiderojnë disi të çuditshme ndërveprimin me një person artificial. Por ekspertët thonë se ndikuesit virtualë kanë goditur një akord me koreanët më të rinj, vendas dixhitalë që kalojnë pjesën më të madhe të jetës së tyre në internet.

View this post on Instagram

A post shared by ??_??? ????? (@rozy.gram)

Lee Na-kyoung, një 23-vjeçare që jeton në Incheon, filloi të ndiqte Rozy rreth dy vjet më parë duke menduar se ajo ishte një person i vërtetë.

Edhe Rozy e ndoqi atë, ndonjëherë duke komentuar dhe postimet e saj dhe një miqësi virtuale lulëzoi, por kjo derisa Lee zbuloi të vërtetën.

“Ne komunikuam si mikesha dhe ndihesha rehat me të, kështu që nuk e mendoj si një AI, (Artificial Intelligence) por një mike të vërtetë”, tha Lee. “Ajo është aq e bukur sa nuk mund ta besoj se është një inteligjencë artificiale”.

Një biznes fitimprurës

Instagrami i Rozy-t është i mbushur me përmbajtje të sponsorizuar ku ajo reklamon produkte për kujdesin e lëkurës dhe modës.

“Shumë kompani të mëdha në Kore duan të përdorin Rozy-n si modele,” tha Baik Seung-yup, CEO i Sidus Studio X. “Këtë vit, ne presim të arrijmë lehtësisht mbi dy miliardë ëon Korean (rreth 1.52 milion dollarë) në fitim vetëm me Rozy,” shtoi ai.

Ai shtoi se ndërsa Rozy u bë më e njohur, kompania fitoi më shumë sponsorizime nga markat luksoze si Chanel dhe Hermes, si dhe revista dhe kompani të tjera mediatike. Reklamat e saj tani janë shfaqur në televizion, madje edhe në hapësirat offline si tabelat dhe anët e autobusëve.

Lotte pret fitime të ngjashme këtë vit nga Lucy, e cila ka sjellë oferta reklamimi nga kompanitë financiare dhe ndërtimore, sipas Lee Bo-hyun, drejtori i divizionit të biznesit mediatik të Lotte Home Shopping.

View this post on Instagram

A post shared by Lucy (@here.me.lucy)

Lotte dhe Sidus Studio X i duhen disa orë deri në disa ditë për të krijuar një imazh të yjeve të tyre dhe nga dy ditë në disa javë për një reklamë video. Kjo është shumë më pak kohë dhe punë sesa kërkohet për të prodhuar një reklamë me njerëz të vërtetë, ku javë ose muaj mund të shpenzohen për kërkimin e vendndodhjes dhe përgatitjen e logjistikës si ndriçimi, flokët dhe grimi, stilimi, ushqimi dhe redaktimi pas prodhimit.

Dhe, ndoshta po aq e rëndësishme: ndikuesit virtualë nuk plaken, lodhen apo krijojnë polemika.

Një pyetje për bukurinë

Koreja e Jugut nuk është i vetmi vend që ka përqafuar influencuesit virtualë.

Ndër ndikuesit virtualë më të famshëm në botë janë Lil Miquela, krijuar nga bashkëthemeluesit e një startup-i teknologjik amerikan, i cili ka miratuar marka duke përfshirë Calvin Klein dhe Prada dhe ka më shumë se 3 milionë ndjekës në Instagram, Lu of Magalu, krijuar nga një kompani braziliane me pakicë, me afro 6 milionë ndjekës në Instagram dhe FNMeka, një reper i krijuar nga kompania muzikore Factory New, me më shumë se 10 milionë ndjekës të TikTok.

Kanë mijëra ndjekës në Instagram dhe ekspozojnë

“Por ka një ndryshim të madh, - sipas Lee Eun-hee, një profesor në Departamentin e Shkencës së Konsumatorit të Universitetit Inha, - ndikuesit virtualë në vende të tjera priren të pasqyrojnë një shumëllojshmëri të prejardhjeve etnike dhe idealeve të bukurisë.”