Tech

Metaverse: Si arritëm këtu dhe ku shkojmë më pas

Metaverse: Si arritëm këtu dhe ku shkojmë më pas

Megjithëse infrastruktura e Metaverse është ende duke u ngritur, kompanitë dhe markat po përdorin mundësinë për t'iu bashkuar kësaj bote të re.

Pra, nëse ata janë në bord, sa afër jemi ne për ta sjellë metaversen në realitet të plotë?

Ne kemi parë shumë ndryshime në shoqërinë tonë gjatë viteve të fundit, por asgjë nuk ka potencialin për ndryshim si Metaverse.

Vjeshtën e kaluar, kur Mark Zuckerburg njoftoi kompaninë e re mëmë të Facebook-ut, "Meta", biseda për implikimet e ardhshme shoqërore të një platforme të tillë zhytëse sociale e pushtoi botën.

Dhe për arsye të mirë.

Realiteti virtual, realiteti i shtuar, syzet inteligjente, mediat sociale dhe kriptomonedha kanë ekzistuar si ide të veçanta, por jo të lidhura deri më tani.

Metaverse kombinon këto pjesë lëvizëse për të krijuar një mjet të fuqishëm për bizneset dhe tregtarët njësoj.

Zuckerburg njoftoi Meta si një "kompani të teknologjisë sociale" me një fokus të veçantë në përgjegjësinë sociale që do të ndryshojë mënyrën se si njerëzit punojnë, socializohen dhe përjetojnë botën përreth tyre.

Kufijtë normalë fizikë nuk e kufizojnë këtë botë dhe aty qëndron tërheqja e saj për ata që kërkojnë një shtrirje më globale.

Por nga lindi ky koncept dhe ku po shkon?

Le të zbulojmë!

Historia e Metaversit

Termi "metaverse" u përdor për herë të parë nga shkrimtari fantastiko-shkencor Neal Stephenson për të përshkruar një realitet virtual 3D, që njerëzit, në një farë kuptimi, mund ta pushtonin. Ishte më shumë teorik sesa praktik.

Por në vitin 2022, ajo vjen në jetë. Është një mjedis dixhital gjithëpërfshirës i populluar nga avatarë virtualë që përfaqësojnë njerëzit aktualë.

Në Metaverse, ju mund të bëni shumë nga ndërveprimet dhe ndodhitë e përditshme të jetës suaj të përditshme – në formën tuaj të avatarit.

Kjo formë mund të jetë një njeri, kafshë ose diçka më abstrakte me pamjen e saj të personalizueshme.

Më pas mund të ndërveproni me avatarët e njerëzve të tjerë në këtë botë virtuale. Në Metaverse, ju mund të blini dhe të shisni tokë, të merrni pjesë në koncerte dhe të shkoni në muze, të ndërtoni një shtëpi dhe më shumë.

Në shumë mënyra, Metaverse nis aty ku filluan lojërat si Second Life e 2003.

Kjo krijon një nivel krejtësisht tjetër të ndërlidhjes dhe një dimension tjetër për ekonominë tonë globale.

Si filloi realiteti virtual me lojërat në internet

Koncepti i realitetit virtual dhe i shtuar është përhapur vazhdimisht në kulturën kryesore gjatë 20 viteve të fundit. Industria e lojrave ishte e para që me të vërtetë përfitoi nga ajo dhe e integroi atë në platformat e tyre.

Lojëra si Pokémon Go (2016) dhe Fortnite (2017) rrotullohen rreth përdorimit të këtyre teknologjive për të lidhur njerëzit përmes aplikacioneve të tyre.

Pokémon Go është një nga lojërat më të mëdha, më të suksesshme të realitetit të shtuar në industri.

Kur popullariteti i tij shpërtheu në vitin 2016, ai paralajmëroi një epokë të re të integrimit të AR në jetën tonë të përditshme.

Fortnite, një lojë e realitetit virtual që përdor avatarë për të përfaqësuar lojtarët, i lejon njerëzit të luftojnë kundër njëri-tjetrit në kohë reale dhe të ndjekin ngjarjet e mbajtura në atë metaverse të veçantë.

Këto dy lojëra shumë të popullarizuara ndihmuan në prezantimin e shoqërisë me konceptin e "realitetit të zgjeruar" (XR).

Realiteti i zgjeruar ose i përzier (XR) i referohet të gjitha ngjarjeve që kombinojnë disa elementë të asaj që është reale me atë që është virtuale.

Kjo përfshin format e realitetit të shtuar (AR) dhe realitetit virtual (VR).

XR krijon një përvojë më gjithëpërfshirëse për përdoruesit dhe mjegullon kufijtë midis realitetit dhe asaj që gjenerohet nga teknologjia.

Kjo përzierje realitetesh krijon mundësi të pafundme integrimi për teknologji të ndryshme për të krijuar një përvojë më gjithëpërfshirëse dhe zhytëse për përdoruesit.

Si e bëri të mundur kriptomonedhën Metaverse

Meqenëse Metaverse është virtuale, ai është gjithmonë aktiv, i vetë-qëndrueshëm dhe krijon mundësi të jashtëzakonshme në biznes. Dhe shumë nga këto mundësi kanë një bazë në kriptomonedhë.

Ardhja e Bitcoin në vitin 2009, krahas popullaritetit në rritje të përgjithshme të kriptomonedhave gjatë dekadës së fundit, ka sjellë në një epokë të re në të cilën financat nuk duhet të jenë fizike.

Me rritjen e popullaritetit të kohëve të fundit në Ethereum dhe NFT, kriptovalutat po bëhen një formë më legjitime e shkëmbimit financiar për botën në përgjithësi – veçanërisht për investitorët dhe drejtuesit e biznesit që gjithmonë shikojnë drejt horizontit për tendenca të reja.

Bisedat rreth këtyre monedhave do të bëhen gjithnjë e më të zakonshme në vitet e ardhshme.

Monedha virtuale vetëm plotëson këtë botë tashmë virtuale dhe i jep çdo personi në metaverse fuqi blerëse. Bizneset po e vërejnë dhe po ndjekin shembullin.

Si po përfshihen markat kryesore

Disa nga bizneset që përgatiten për Metaverse përfshijnë emra të mëdhenj si Nike, Adidas dhe Vans.

Në tetor të vitit 2021, Nike paraqiti disa aplikacione për markat tregtare për sloganet dhe ikonografinë e tyre të njohura (si "Vetëm bëje" dhe shenja ikonë e kontrollit), të cilat do t'i lejojnë ata të prodhojnë dhe shesin mallra virtuale.

Kjo ndodhi së bashku me Mark Zuckerberg duke njoftuar Metën.

Në dhjetor të vitit të kaluar, Nike njoftoi blerjen e studiove të kompanisë virtuale të këpucëve RTFKT, e cila do t'i ndihmojë ata të krijojnë këpucë për t'i shitur në Metaverse. Ky është një lajm i pabesueshëm për atletet kudo.

Adidas po bën depërtimin e tyre në Metaverse me projekte bashkëpunuese NFT (të cilat që atëherë janë shitur), duke krijuar koleksione ekskluzive me artistë të tjerë.

NFT-të e tyre u shitën kolektivisht për mbi 22 milionë dollarë. Ata kanë afirmuar komunitetin NFT duke investuar në NFT si kompani dhe kanë blerë një ngastër të madhe toke në metaverse për të organizuar festa dhe ngjarje virtuale.

Ata janë një nga korporatat e para që jo vetëm lëshuan NFT-të, por që investuan në vetë ekosistemin Metaverse.

Edhe Vans po përfshihet.

Kompania ka ndërtuar një park skate në internet që është parë tashmë mbi 48 milionë vizitorë.

Ky lloj angazhimi është i pashembullt. Ngjarjet personale thjesht nuk mund të mbajnë të njëjtin kapacitet të njerëzve.

Klientët gjithashtu mund të blejnë në dyqanin e tyre virtual për të fituar pikë dhe për të personalizuar një avatar.

Markat nuk po i zhysin vetëm gishtat e këmbëve në ujë - ato po zhyten.

Është koha që të tjerët të ndjekin shembullin.

Metaverse është më afër se kurrë më parë - Në fakt, është tashmë këtu.

Infrastruktura e Metaverse është ende duke u ngritur, por kompanitë dhe markat po përdorin mundësinë për të qenë pjesë e kësaj bote të re.

Pra, nëse ata janë në bord, sa afër jemi ne për të sjellë Metaverse në realitet të plotë?

Cilat janë efektet e mundshme të Metaverse në shoqëri në tërësi, por në mënyrë specifike, mënyra se si ne bëjmë biznes?

Realiteti i përzier dhe Konferencat e Konventat Virtuale

Pandemia e katapultoi shoqërinë në një epokë të re të inovacionit dixhital dhe krijoi një nevojë të konsiderueshme për teknologji të avancuara që do të na lejonin të vazhdonim përpjekjet tona të përditshme të biznesit nga shtëpia.

Kompanitë që vareshin nga konferencat dhe shfaqjet tregtare duhej të rrotulloheshin dhe të shpejtonin.

Metaverse ofron mundësi të rëndësishme për kompanitë që të takohen përmes realitetit virtual, duke kursyer paratë e biznesit dhe të pjesëmarrësve për udhëtime, akomodim dhe kosto të tjera të lidhura.

Punonjësit dhe pjesëmarrësit mund të vendosin syze VR nga komoditeti i shtëpive të tyre dhe duket sikur janë aty.

Bandat dhe artistët mund të organizojnë koncerte virtuale nga kudo në botë. Përdorimet e mundshme janë asgjë më pak se një revolucion.

Synimi i Mijëvjeçarëve dhe Gjeneralit Z

Synimi i millennials dhe Gen Z është i një rëndësie të madhe për markat.

Gjenerali Z me origjinë dixhitale është dëshmuar të jetë i ndërlikuar për t'u tregtuar. Ata zotërojnë një kuptim intuitiv të teknologjisë të paprecedentë në gjeneratat e mëparshme.

Ata janë gjithashtu më të përmbytur se shumica e grupmoshave të tjera.

Sipas disa raporteve, Gen Z i konsideron jetët dixhitale po aq të rëndësishme sa ato fizike. Për disa, ka pak ose aspak diferencim.

Bota virtuale dhe mediat sociale nuk janë jetë të ndara, por zgjerime të mëtejshme të realitetit të tyre më aktual, fizik.

Ai gjithashtu i bën miqësitë anembanë globit më shumë një realitet aktual dhe nënkupton ekspozimin ndaj markave që mund të mos i zbulojnë normalisht.

Kjo krenohet me një ndikim të dyfishtë në potencialin e marketingut dhe shitjes për markat - ekspozimi është i pakufizuar nga kufizimet fizike dhe mallrat fizike dhe dixhitale bëhen lojtarë me vlerë të barabartë.

Sipas shembullit të Nike, një këpucë virtuale nuk ka vlerë të pakësuar sepse ekziston në sferën dixhitale – ajo ka aftësinë për të konkurruar (dhe nuk do të duhet të pastrohet me furçë dhëmbësh).

Nëse audienca e synuar e një marke po bëhet dixhitale, nuk është çudi që markat duhet të ndjekin inovacionin dixhital për të konkurruar.

Tani është koha që markat të shohin se çfarë mundësish mund të hapë Metaverse për ta.

Birësuesit në fazën e hershme do të shpërblehen vetëm në planin afatgjatë.

Një nivel më i thellë i besnikërisë së klientit

Metaverse nuk fle. Ai ekziston në një qark informacioni dhe ndërveprimi 24/7.

Tregtarët duhet të zhvillojnë një qasje në kohë reale, çizme në terren ndaj besnikërisë së klientit për të vazhduar të kenë sukses mes opsioneve të tilla të pafundme për konsumatorët.

Përdorimi i një niveli më të thellë të besnikërisë së klientit dhe marketingut të drejtuar nga marrëdhëniet mund të tingëllojë si një gjë pa mend, por është një sfidë për disa.

Metaverse nuk ka aq gjasa të zëvendësojë strategjinë tuaj aktuale të marketingut aq sa do ta plotësojë atë.

Markat duhet t'i qëndrojnë besnike atyre që janë në një hapësirë ??plotësisht dixhitale. Këtë e di nga përvoja në AdRoll.

Platforma e kompanisë sonë vendos mësimin e makinerive për të ndihmuar markat të ndërtojnë besnikëri në tregtinë elektronike.

Duke ndihmuar mijëra marka të rrisin besnikërinë e klientit, mund të garantoj se suksesi në këtë arenë nuk vjen vetëm nga teknologjia, pavarësisht sa e avancuar - dhe i njëjti parim zbatohet në Metaverse.

Sa Metaverse të ekzistojë dhe të funksionojë në tërësi, fitimi i klientëve të rinj do të jetë më i vështirë se kurrë.

Nëse kompania juaj ka gjerësinë e brezit dhe burimet, filloni të përqendroheni në krijimin e një baze klientësh jashtëzakonisht besnike që do t'ju ndjekë në Metaverse ndërsa rritet dhe zhvillohet.

A është vërtet gati konsumatori mesatar?

Metaverse do ta shtyjë marketingun dhe shumicën e shoqërisë më thellë në inovacionin dhe zhytjen dixhitale.

Por a janë gati konsumatorët? Birësuesit e hershëm mund të jenë të ngazëllyer për të provuar, por çfarë ndodh me ata që janë më ngurrues?

Thjesht do të duhet kohë që teknologjia të integrohet më shumë me jetën e përditshme dhe shoqërinë në tërësi.

Nëse po krijoni diçka që audienca juaj e synuar dëshiron të jetë pjesë e saj, do të gjeni sukses. Mos u bashkoni me Metaverse vetëm për t'u bashkuar me të: Sigurohuni që keni diçka për të ofruar.

Krijoni një ndjenjë komuniteti dhe pjesëmarrësit më ngurrues do t'ju besojnë mjaftueshëm për t'u ndjekur.

Çfarë duhet të presësh nga Metaverse në 2022

Në vitin 2022, mund të prisni që më shumë pajisje të vijnë te konsumatorët e përditshëm. Apple tashmë ka investuar në realitetin e shtuar dhe kufjet e tyre të realitetit virtual do të vijnë më vonë këtë vit, me thashethemet për lente kontakti VR që qarkullojnë javët e fundit.

Krijuesit e Pokémon Go po merren me pajisjet e realitetit të shtuar gjithashtu.

Markat si Burberry dhe Gucci tashmë reklamojnë dhe shesin mallra virtuale duke përdorur AR dhe VR. Pajisja e re do të dalë më vonë këtë vit.

Videoja vëllimore po integrohet më shumë në përvojat e blerjeve dhe disa ngjarje të lidhura me punën.

Blerja e tokës virtuale në Metaverse është në rritje, me disa që presin të korrin miliona (nëse jo miliarda) të ardhura. Për ta thënë qartë, nuk është vetëm një trend - është këtu për të qëndruar.

Tregtarët duhet t'i kushtojnë vëmendje të madhe evolucionit dhe përparimit të Metaverse.

Ata që janë skeptikë mund të humbasin një sasi të konsiderueshme të inovacionit dixhital të vendosur për të ndryshuar mënyrën se si shoqëria bën biznes dhe funksionon në tërësi.

*Marrë nga “Search Engine Jurnal”, përktheu dhe përshtati në shqip Tiranapost