Modë

Si Hermès u bë simbol statusi

Si Hermès u bë simbol statusi

Pse çantat me shkronjën H, të stampuar, lakmohen prej vitesh?

Aktualisht aksionet e saj ia kalojnë Louis Vuitton LVMH dhe Gucci.

Gjatë vitit të kaluar, aksionet e Hermès janë rritur me më shumë se 30% pavarësisht një ngadalësimi të shpenzimeve luksoze mes pasigurisë ekonomike dhe pakësimit të parave nga pandemia, ndërsa LVMH mezi fitoi dhe aksionet e Gucci Kering ranë.

Sekreti i Hermès-it, thonë ekspertët, është se nuk është përpjekur të prekë masat. Në vend të kësaj, ka përqafuar pakicën dhe ka ruajtur cilësinë e saj.

"Për kompanitë e tjera luksoze, nuk ishte një vit aq i mirë," tha Axel Dumas, CEO i gjeneratës së gjashtë të Hermès, në fillim të këtij muaji gjatë prezantimit të saj vjetor të fitimeve. "Duket se ka një polarizim në industrinë tonë: Ata që janë shumë të suksesshëm dhe ata më pak."

Por ndërsa kompania e drejtuar nga familja gati 200-vjeçare hap më shumë dyqane, rrit ekipin e saj për të përfshirë mijëra artizanë të tjerë dhe zgjerohet në produkte më të lira - dhe më të lehta për t'u blerë, a mund ta ruajë shkëlqimin e saj?

Suksesi i Hermesit është nxitur nga mungesa

Ndërsa shumë marka luksoze kanë përqafuar marketingun e mediave sociale dhe partneritetet me të famshmit, Hermès nuk e ka bërë. Produktet e saj kryesore nuk kanë ndryshuar shumë në dekada, ai nuk ka TikTok dhe nuk u jep të famshmëve çanta dore falas.

Kjo qasje e mungesës së produktit e ndihmoi Hermès-in të arrinte një të ardhur vjetore prej 14.5 miliardë dollarësh vitin e kaluar dhe të fitonte një kapital tregu prej mbi 250 miliardë dollarësh. Me më shumë klientë të gatshëm sesa mallra të disponueshme, ai mishëron luksin. Marka është po aq e kontrolluar në qasjen e saj ndaj shtypit.

Çanta e famshme Birkin mishëron qasjen e Hermes

Birkin është më shumë se një aksesor në modë. Pasi u prezantua në vitin 1984, çanta - e cila ka një çmim fillestar prej rreth 10,000 dollarësh, por mund të shkojë në gjashtë shifra - ka qenë ndër çantat më të lakmueshme të superpasanikëve.

Nuk është diçka që mund të blini në një dyqan mallrash, të ecni jashtë rrugës dhe ta blini në një butik, ose të porosisni në internet.

Për të blerë direkt nga Hermès, klientët duhet të kultivojnë një histori me markën. Ekspertët thonë se pronarët e Birkin duhet të blejnë me besnikëri në Hermès për vite - dhe disa thonë të shpenzojnë qindra mijëra dollarë - përpara se të kenë mundësinë të shpenzojnë pesë shifra ose më shumë për çantën Birkin.

Kur bëhet fjalë për shallet e tij ikonë, çdo artikull i bërë me dorë është pjesë e një prodhimi të kufizuar, të numëruar, që do të thotë ekskluzivitet.

Marka është gjithashtu e qëndrueshme në përkushtimin e saj ndaj produkteve bazë.

Hermès nuk ka shumë "produkte ndihmëse", gjë që është "shumë ndryshe nga Gucci, e cila ka këpucë, çorape, pulovra, parfum.

Nga SHBA në Kinë, Hermès po zgjerohet

Po Hermès po rritet. Vitin e kaluar, hapi dy fabrika në Francë: një në Louviers, e cila do të fokusohet në çantën Kelly dhe një në rajonin e Ardennes. Hapi vitrina në Aspen, Kolorado; Napoli, Florida; dhe Nanjing, Kinë, dhe po bëhet gati një tjetër në Nju Xhersi.