Frutat që mbrojnë zemrën: Pse flavanolet janë të rëndësishme

Studime të reja tregojnë se për shëndetin e zemrës nuk ka rëndësi vetëm sasia e frutave dhe perimeve që konsumojmë, por edhe lloji i tyre. Sipas hulumtimeve, flavanolet, përbërës natyralë me veti antioksiduese, luajnë një rol të rëndësishëm në uljen e rrezikut nga sëmundjet kardiovaskulare.
Një studim i publikuar në revistën Food and Function, i cili analizoi të dhënat e më shumë se 30 mijë personave në SHBA dhe Mbretërinë e Bashkuar, zbuloi se ndjekja e rekomandimit të zakonshëm për pesë porcione frutash dhe perimesh në ditë nuk garanton marrjen e mjaftueshme të flavanoleve.
Ekspertët theksojnë se zgjedhja e ushqimeve të pasura me flavanole është më e rëndësishme sesa konsumimi i rastësishëm i frutave dhe perimeve. Këta përbërës gjenden kryesisht te kumbullat, boronicat e kuqe, manaferrat, mollët, qershitë, çaji jeshil dhe fasulet.
Sipas studiuesve, konsumimi i rreth 500 mg flavanole në ditë mund të ndihmojë në mbrojtjen e zemrës dhe uljen e rrezikut të vdekshmërisë nga sëmundjet kardiovaskulare.
Specialistët rekomandojnë përfshirjen e ushqimeve të pasura me flavanole në dietën e përditshme, pasi ato ofrojnë përfitime që shkojnë përtej vitaminave dhe mineraleve tradicionale.