25 Rreshtat e Mirës

Why I will vote for Beniada

Why I will vote for Beniada

By Mira Kazhani / "Big Brother Vip" has kept the portals busy and the Albanians busy! Not for snobbery, in "Tiranapost" we have not produced news, because this type of information or this type of clicker is not accessible on this page.

But, on the other hand, the themes produced by a "reality show" with so many audiences impose attitudes as it was for the singer Fifi, who showed us how naked and how cold it's in the lives of some artists, and later even how many imbalances differ in the curves of their actions. People are at the bottom!

"Big Brother" comes as a concept from a dystopian novel by George Orwell, about a political figure who monitors the masses only for his personal interest.

For anyone irritated by the "futility of the argument" in Big Brother, it should be noted that in every country, since it started in the Netherlands, it was and remains a show to entertain the masses. In no case is it an experiment that seeks to recognize the human being, but night after night to place participants in such levels of stress, confrontation with rival statements inside the house, confessions in the secret room that the formula allows the violation of ethics by revealing all in order for the public to maximize the satisfaction of voyeurism and participants in extreme trauma and mood disorders.

Në thelb "Big Brother" është një “Squid Game” psikologjik dhe pikërisht për këtë publiku krijon varësi pas tij. Tifozeria bëhet e madhe dhe sa më shumë të tirret një histori, më shumë e humbasin të gjithë davanë, por edhe kjo është pjesë e lojës. Për sa kohë ka njerëz që luten të shkojnë dhe një audiencë madhore që i ndjek, ai "vlen”. Përtej çështjeve të etikës që nuk kanë më rëndësi, reality është po aq “edukues”, sa emocionues dhe provokues!

Edukues? Po, mos u habisni ose lexojeni argumentin:

Edukues është sepse kupton shumë mirë diferencat kulturore, gjinore, etj., etj. Kupton se në ç'humor është shoqëria! Çfarë tabush kanë rënë dhe çfarë është shpikur e re që nuk e dimë. Vuajtjet, dëshirat, veshjet, sherret, rrëfimet, përballjet, deri edhe ëndrrat tregojnë shumë se çfarë jemi ne sot!

Për shembull, a nuk ju ka shkuar ndër mend të bëni një krahasim të vogël: dy personazhe shumë të pëlqyer janë që të dy dy shqiptarë që nuk jetojnë në Shqipëri, por jetojnë në Itali, Iliri dhe Beniada.

Ky fakt duhet të na shqetësojë. Pse? Sepse:

Për parantezë Beniada është më shumë italiane se shqiptare, sepse është rritur atje. Por do të flas në fund për të.

1-Iliri ka shkuar pasi ka qenë i formuar në Shqipëri dhe i bie në sy për shembull doza shqiptare në mjeshtërinë e përfitimit nga loja në interes të vet. Është pragmatist situatash, por Italia dhe përvoja si një artist emigrant e ka bërë atë më të sofitistikuar, më të pjekur dhe më të përmbajtur në qasjen e lojës. Kombinim i duhur Shqipëri-Itali!

Eksperienca është gjithnjë e mirëpritur në krahasim me çdo inteligjencë apo talent.

Ndërsa po të shohësh vajzat dhe djemtë që kanë jetuar kryesisht në mjedisin tonë, në Shqipëri, Donald, Einxhel, Arjola, janë më të polarizuar, me përjashtim nga Monika.

Monika është një modul i mbijetuesit në realitetin shqiptar “mbaje mirë me të gjithë. Ose, nëse do të mbërrish shpejt, ik vetë, nëse do të shkosh larg ik me shokë”. Monika është rasti i të gjithë atyre që njohim dhe që pa ndonje talent apo sakrifica dërrmuese ia dalin të ecin krah për krah atyre që lodhen më shumë e mund të dinë më shumë. E gjitha falë asaj vetie të vogël jo pak shqiptare “oportunizmi”.

Donaldi ka impulsivitetin, nxitimin dhe sidomos intimidimin që mjedisi shqiptar ua imponon të rinjve. Një djalë, që mund t`ia kishte dalë me humor e energji rinore, u shndërrua në një të ri plot neuroza, mjaft të kujtosh këmbët që i lëviz çdo puntatë tëk-tëk tëk-tëk! Për t`i shtuar këtu edhe pamundësinë për të thënë që “e do dikë” e që “nuk e do më dikë”.

Evazivja është po aq kulturë e jona. Dhe këtë e përfaqësoi pa ekuivokë një 27-vjeçar, i pashëm dhe plot talent, dy vlera që u zbehën në mënyrë të pavullnetshme nga nevoja për t’i pëlqyer publikut.

Arjola - viktima. Shoqëritë në përgjithësi i duan gratë që dinë të sillen edhe si viktima. Me personalitet dhe gjithnjë e fortë bëhesh disi antipatike për shoqërinë. Sepse njerëzit kanë të gjithë, në mënyrë sekrete, dobësi dhe nuk i durojnë njerëzit që ia dalin në çdo situatë. Ata duan të shohin se dobësia është e dhënë e të gjithëve.

Arjola zgjodhi këtë lojë duke kombinuar gruan e fortë të Malësisë, si p. sh. nëna vetëmohuese, “nuk do martohem kurrë, dedikim ndaj tre fëmijëve të mi” me gruan e brishtë, të thyer nga tradhtia.

Dhimbjet nuk paragjykohen. Edhe pse ka dhimbje apo fatkeqësi shumë më të rënda se një tradhti: fëmijë të sëmurë, fëmijë që shohin dhunë, etj., etj. Por çdokush vuan dhimbjen e vet dhe këtu mbyllet tema.

Einxhel - e zgjuara! Vajza me emër engjëlli të kujton se ka edhe inteligjencë të dhunshme. E ka fjalën e duhur në majë të gjuhës, por e ka dhunshëm. Është rasti i vajzave që dalin me një rol nga shtëpia prej vitesh, sepse shoqëria jashtë tallet me vajzat spontane, të qeshura, që nuk i japin përkufizim çdo sjelljeje, emërtim çdo situate. Ti nuk ke asnjë mister për vajzën e re Einxhel, e cila vetëm si engjëll nuk pranon të jetojë a sillet. Ajo e di që ky realitet të do me parzmore dhe është gjatë gjithë kohës në mbrojtje, duke të thënë se nuk je duke ia hedhur asaj.

Po sikur të ta hedhin? A ka ndonjë problem të madh? Le të jemi edhe pak naivë, nëse kjo na e bën jetën më origjinale dhe të bukur, pse jo!!!

Dua të prek pak edhe rastin Beatrix, e cila vetëm me hiret e saj mund të pushtojë botën dhe që s`mundi të pushtojë siç i takonte një djalë, jo se nuk mundet, por se s’di.

Paterni i saj ishte nënshtrimi, tipik që një vajzë sa më e bindur për partnerin aq më shumë do ta “marrë ai për grua”, do ta dojë seriozisht! Fatalitet, por qenka kështu ende në 2022, me sa duket edhe tek brezi i ri. Do kisha dashur shumë ta mbështesja Beatrix. Isha me të kur gjithë botën e pati kundër. Ajo, e pastër, e bukur, me shije, me talent dhe viktimë e modeleve që përcakton ende bota për një vajzë. Si ajo dhe te gjitha të rejat sot, kujdesen më shumë për pamjen e jashtme duke lënë pas dore atë që s’duket botën e brendshme. Kur kjo e fundit nuk funksionon mirë, i vret të gjitha bukuritë madje edhe dashuritë!

Dua ta mbyll me shqiptaren që meriton ta fitojë këtë lojë, italianen Beniada.

Why I will vote for Beniada
Beniada Nishani

Modelja që hyri me paragjykim se meqë bënte foto erotike dhe vinte nga Italia me siguri do prodhonte edhe ndonjë skandal seksual aty brenda, ishte vajza që i dha një shuplakë të madhe audiencës!

Ajo, me çiltërsinë, spontanitetin, karakterin e fortë që s’e bërtiti kurrë me fjalë por me prani e sjellje. Shije dhe humor. Asnjë rol. Thjesht vetja! Zero përpjekje për të treguar se ajo ishte kështu apo ashtu. Beniada me këmbët e gjata dhe taka na ftoi të gjithëve ta zbulojmë dhe nuk gaboi qoftë edhe një herë, duke thënë atë që mendon, duke bërë atë që ndjen, duke treguar se vajzë të keqe s'të bëjnë fotot nudo. Se vajzë të mirë s`të bën vetëm mami dhe babi, s’të bën vetëm universiteti, s`të bën një dashuri me partnerin e duhur, s`të bën puna si CEO, si shkencëtare apo si këngëtare, por të bën vetja jote dhe sidomos mjedisi ku rritesh, ku formësohesh si personalitet, pa filtrat e çmendur që të imponon ende Shqipëria, e cila falë "Big Brother" na tregoi se ky brez i ri paska kaq shumë strereotipe, mure, vrima në sjellje.

Young people who look like they have all lived for 60 years. Where did the redemption of youth go, the freshness of the unknown and the unlived? Curiosity to discover life? What is that syndrome: eh, how long have I been ?! Everyone passes. Neither princesses nor princes have foil. It is the law of life. Plus you are young, you have your whole life ahead of you.

For these reasons, I wish that the readers of "Tiranapost" also support Beniada, as the good face of the Albanian youth. As an example of the gentleness with which life should be treated. Like the face of a free man.

Ps Although I have my doubts, because not without reason this country has removed the Beniads.

* Box 25 lines of Mira is not allowed to be republished without the permission of the editor. Contact us by email: [email protected]